Ik zoek een?
In- en outtake ventilator voor een In Win 901.
pricewatch: In Win 901
Wat is je budget?
Budget is n.v.t. (Fans zijn niet zo'n hoge kostenpost.)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb qua merk geen voorkeur en sta open voor alle oplossingen waar niet bij geboord of -dremeldhoeft te worden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC voor mijn vriendin in de huiskamer. Wordt niet overclocked. Wel een gaming systeem. Geluidsniveau heeft de prioriteit.
Ik heb zelf in de pricewatch gezocht tussen de 120mm fans, maar er is zoveel verschillend aanbod in rpm en geluidsniveau dat ik toch jullie advies vraag. De tower heeft in elk geval een 90mm (al past volgens de review van Foritain een 92mm ook) en een 120mm ventilator nodig.
Waar moet ik op letten en wat zou jij kiezen?
In- en outtake ventilator voor een In Win 901.
pricewatch: In Win 901
Wat is je budget?
Budget is n.v.t. (Fans zijn niet zo'n hoge kostenpost.)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb qua merk geen voorkeur en sta open voor alle oplossingen waar niet bij geboord of -dremeldhoeft te worden.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC voor mijn vriendin in de huiskamer. Wordt niet overclocked. Wel een gaming systeem. Geluidsniveau heeft de prioriteit.
Ik heb zelf in de pricewatch gezocht tussen de 120mm fans, maar er is zoveel verschillend aanbod in rpm en geluidsniveau dat ik toch jullie advies vraag. De tower heeft in elk geval een 90mm (al past volgens de review van Foritain een 92mm ook) en een 120mm ventilator nodig.
Waar moet ik op letten en wat zou jij kiezen?