Valt me nu voor het eerst op. Bij iedere nieuwe pagina komt hij eerst in beeld en schuift dan opzij weg. Daar wordt ik toch wel een beetje draaierig van. Kan ik hem niet meer gewoon aan of uit zetten ?
Ja ik had hem altijd standaard aan maar nu zie op op mijn telefoon er geen mogelijkheid voor.
eerst de icons nu weer dit
eerst de icons nu weer dit
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Dat komt omdat er een stukje is wat nog wel grade A is, maar eigenlijk te smal om de tracker goed te tonen. Dat loopt van 1235px tot 1000px breed (kleiner gaat naar grade B, groter toont de tracker gewoon).
Overigens gaan we daar wel naar kijken gezien de reacties. Wordt vervolg dus.
Overigens past dit beter in Stoute Bugs, dus ik verplaats hem ook even (LA -> SB)
Overigens gaan we daar wel naar kijken gezien de reacties. Wordt vervolg dus.
Overigens past dit beter in Stoute Bugs, dus ik verplaats hem ook even (LA -> SB)
[ Voor 12% gewijzigd door rob_erwt op 28-10-2014 13:09 ]
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Een 'workaround' is door hem open te klappen, en vervolgens zelf dicht te klappen. Dan blijft hij dicht ipv steeds de animatie te tonen.
Na het dichtklappen ontstaat er ook een witruimte aan de rechterkant bij mij (FF, W7 x86):
[ Voor 4% gewijzigd door LFA op 28-10-2014 13:41 ]
Ik merkte vanochtend op m'n smartphone (Nexus 5) ook dat de tracker raar reageert, ik heb de desktop weergave geforceerd omdat ik deze fijner vind browsen dan de 'responsive' smartphone layout. Daarbij heb ik de tracker aan de linkerkant gefixeerd, maar dat is dus sinds kort niet meer mogelijk op m'n smartphone? (de fixeer optie is niet zichtbaar)
Bij het laden van een pagina is de tracker kort zichtbaar (zonder inhoud) waarna deze direct weer inklapt en de rest van de website zich meeschaalt (soort inzoom effect), dat is niet echt prettig browsen. Ik heb de tracker nu voorlopig maar moeten uitschakelen
Ik heb gezien dat dit een gevolg is van de veranderingen zoals vermeld in: plan: Development-round-up - Iteratie #59
Hopelijk kunnen jullie het nog wat finetunen
Bij het laden van een pagina is de tracker kort zichtbaar (zonder inhoud) waarna deze direct weer inklapt en de rest van de website zich meeschaalt (soort inzoom effect), dat is niet echt prettig browsen. Ik heb de tracker nu voorlopig maar moeten uitschakelen
Ik heb gezien dat dit een gevolg is van de veranderingen zoals vermeld in: plan: Development-round-up - Iteratie #59
Hopelijk kunnen jullie het nog wat finetunen
Dit is niet leuk bladeren nee. Het is altijd moeilijk als een website bedenkt hoe je gaat browsen en dan de scherm layout gaat bepalen.
Het kan handig zijn maar laat er dan wel de mogelijkheid zijn dit handmatig te forceren.
Vooral het af en toe anders werken, als in windowed heel klein/klein/groot wordt bemoeilijkt door de automatische aanpassingen in de layout.
Fullscreen browsen doe ik heel zelden. Jammer dat dat wel de verwachting lijkt te zijn.
Het kan handig zijn maar laat er dan wel de mogelijkheid zijn dit handmatig te forceren.
Vooral het af en toe anders werken, als in windowed heel klein/klein/groot wordt bemoeilijkt door de automatische aanpassingen in de layout.
Fullscreen browsen doe ik heel zelden. Jammer dat dat wel de verwachting lijkt te zijn.
Gebeurt hier sinds zojuist ook ineens in FF. Ik open een pagina, tracker staat half in beeld en schuift meteen dicht, terwijl ik 'm standaard dicht heb staan.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zelfs bij forceren van de desktopweergave blijft de tracker irritant doen. Dus ook als de website NIET hoeft na te denken hoe de site getoond moet worden. Zwaar kut dit.arnob schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:55:
Dit is niet leuk bladeren nee. Het is altijd moeilijk als een website bedenkt hoe je gaat browsen en dan de scherm layout gaat bepalen.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Er gaat nu van alles fout op mobiele weergave op HTC one 4.4.3. In de Pricewatch staan items (na het kiezen van een categorie) zeer ver uit elkaar en mist er allemaal informatie.
[ Voor 13% gewijzigd door ToFast op 30-10-2014 22:41 . Reden: screenshot ]
Het probleem is beken en erkend
we gaan er deze iteratie nog aan werken om het weer recht te trekken. Excuses voor het ongemak.
Hier even een filmpje, waar met gebruik van de iPad elke keer de balk aan de zijkant verdwijnt: zeer irritant!
Excuses voor het gebrabbel van de kleine 😜.
iPad 4(najaar) op iOS 8.1
En nu hopelijk wel goed: http://youtu.be/qlTIg5Db64M
Excuses voor het gebrabbel van de kleine 😜.
iPad 4(najaar) op iOS 8.1
En nu hopelijk wel goed: http://youtu.be/qlTIg5Db64M
[ Voor 17% gewijzigd door BvZwolle op 03-11-2014 16:00 ]
Moet de video privé blijven? Niet iedereen kan 'm zo bekijken om te zien wat je probleem nou is.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Aangepast...Hero of Time schreef op maandag 03 november 2014 @ 12:58:
Moet de video privé blijven? Niet iedereen kan 'm zo bekijken om te zien wat je probleem nou is.
Mocht het toch de aandacht hebben zou ik graag de optie willen hebben dat ik de tracker vast kan zetten, zodat hij altijd in beeld blijft. ik gebruik de tracker meer dan hoofd pagina. bijkomstig naddel, je kan nu niet kijken hoebreed je scherm moet zijn zodat de tracker inbeeld blijft, zodra ik het scherm breder wil trekken verdwijnt de tracker.
Pagina: 1