Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NS wil één provider voor wifi in de trein en op stations

Pagina: 1
Acties:

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-11 11:30
Quote van: nieuws: NS wil één provider voor wifi in de trein en op stations

De spoorvervoerder is volgens NRC bezig om een aanbesteding op te stellen waarbij de drie mobiele providers in Nederland worden uitgenodigd om een bod te doen.

Het aantal van drie wordt niet door NRC genoemd, en komt uit de lucht vallen, er zijn immers 4 providers in Nederland in het bezit van een 4g-licentie.

Gelet op de comments zou een flink aantal tweakers er voorstander van zijn dat huidige provider T-Mobile bij voorbaat wordt uitgesloten van deelname, maar als dat de reden is van het noemen van het aantal van 3, dan zou dat zeker nieuwswaardig genoeg zijn voor een apart artikel... 8)

Voorstel voor nieuwe tekst is dus:
De spoorvervoerder is volgens NRC bezig om een aanbesteding op te stellen waarbij de drie mobiele providers in Nederland worden uitgenodigd om een bod te doen.

• Dimitri R
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-02 03:18
Scherp, aangepast. Al is Tele2 momenteel nog een virtuele mobiele provider, via het T-Mobile-netwerk, op termijn zullen ze hun 4g-netwerk gaan activeren en een zelfstandig netwerk in de lucht hebben.

Abort Retry Fail?

Verwijderd

Weet overigens iemand of er poortblokkering wordt toegepast?
Hebben problemen met de GOOD omgeving.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:04

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Op welk netwerk? In de trein of het station?

In de trein zijn geen poorten geblokkeerd kan ik je vertellen, wel streamings.

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 13-11-2014 15:01 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

AW_Bos schreef op donderdag 13 november 2014 @ 15:00:
Op welk netwerk? In de trein of het station?

In de trein zijn geen poorten geblokkeerd kan ik je vertellen, wel streamings.
Het lukt me anders niet om vanaf het trein wifi netwerk een VPN verbinding (OpenVPN of L2TP) op te zetten. Dus er is wel wat meer geblokkeerd dan alleen streaming.

Maar dat lijkt me hier allemaal nogal ernstig off-topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 13-11-2014 15:04 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr