Help:) Mac/windows? Streamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JFK1
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-04-2022
Hoi,
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen mijn bekende windows en die glanzende 5k imac.
Een van mijn wensen voor de toekomst is om wat films e.d. af te spelen op mijn tv (dat is nog een gewone tv, geen smart tv). Ik heb wel een apple tv, volgens mij gen3.
Nou werkt die apple tv prima met netflix, ipad, etc., maar ik wil graag weten of ik met een imac 5k en een apple tv ook via de imac een gewone film die op de harde schrijf van de imac staat kan streamen naar apple tv. Bijvoorbeeld een filmpje van de kids, of een divx bestand oid (gedownload bijvoorbeeld).

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt naar stream apple tv zijn er genoeg topics met ervaringen te vinden. Ook als je online zoekt zijn er genoeg ervaringen te vinden.

Aangezien dit allemaal eenvoudig zelf te vinden is, gaat dit topic op slot. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen. Geef dan wel duidelijk aan waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt, en wat je twijfels en overwegingen zijn. Op die manier kunnen we je het beste helpen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.