Toon posts:

Uncleared

Pagina: 1
Acties:
  • 400 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op 13 oktober wat besteld.
Van mijn Main bank account naar Paypal gegaan en via Paypal naar het bedrijf.
Er is gewoon netjes geld overgegaan en betaald. Zoals u onder kunt zien is de onderste Van m'n Main bank en de bovenste van Paypal naar het bedrijf.

Er stond dat het tot 21 oktober was en werd veranderd op dat dag naar 27 oktober, maar nu is het 28 oktober en nog steeds status uncleared.

Ik heb met Main bank account contact opgenomen en ze zeide dat het gewoon goed overgeschreven is. Ik heb ook op het website zelf waar ik heb besteld gevraagd hoe dat nou zit. en ze zeide dat ik mijn main bank account conctact moest opnemen. Dit is overigens mijn 1e keer betalen over het internet!

Ik begrijp dat het via echeck is gegaan maar dat zou toch niet zolang duren??
Er is echt geld afgegaan naar Paypal gegaan en via paypal betaald?
En onderste zin staat estimated completion:''.'' er stond eerst dus 21 oktober en toen 27 oktober. Nou dus niks meer...

Alvast bedankt!

Original Transaction
Date Type Status Details Amount
13 Oct 2014 Payment To 刘雄 Uncleared ... -€241,79 EUR

Related Transaction
Date Type Status Details Amount
13 Oct 2014 Add Funds from a Bank Account UnclearedYou're transferring money to your PayPal account with an eCheck. The money will be in your PayPal account in 6-10 days.You're transferring money to your PayPal account with an eCheck. The money will be in your PayPal account in 6-10 days. Details €241,79 EUR

*Note: eCheck estimated completion: . We advise merchants not to ship until they receive payment.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 10:26
Ik denk dat je dan toch echt het beste contact op kan nemen met Paypal zelf. Ik kan uit ervaring zeggen dat het bij mij ook wel eens bijna een week langer heeft geduurd dan de door Paypal vooraf aangegeven datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Euh? Wat gaat er nu precies mis dan? Dit verhaal valt echt geen chocola van te maken door iemand die het voor het eerst leest. Je moet iets duidelijker zijn in wat je probeert te bereiken en wat er mis gaat. Ik zou eens proberen bij de betreffende instantie te informeren waarom dat zo is, en daarbij alle irrelevante informatie weg laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerste keer?
dus geen confirmed gebruiker van paypal.
Dan moet paypal eerst het geld ontvangen, dit kan 1 - 3 weken duren ze zitten in het buitenland.
Daarna moet de betaling vrij gegeven worden naar de verkoper. +/- 1 week.

Dus 2 weken is nog erg kort, kan wel langer duren.
Pas als je paypal langer gebruikt gaan transacties automatisch en wachten ze niet meer op dat jou geld binnen is. Andere methode is om via ideal geld over te maken naar je paypal account dat gaat sneller naar mijn weten.

Maar ik gebruik paypal al jaren en ook gekoppeld aan creditcard dus kan altijd snel betalen via paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:33

Perkouw

Moderator General Chat
Modbreak:Het topic doe ik nu op slot. De titel is onduidelijk als ook je openingspost. Verder kan je dit soort dingen beter navragen bij PayPal en is aanvullende info ook wel via Google te vinden.

Dit topic is gesloten.