Ik zoek een?
Ik ben vermoedelijk op zoek naar een wifi-router? (Ik kan de termen nooit zo goed uit elkaar houden.)
Momenteel heb ik een ADSL-modem met ingebouwde wifi, maar dat werkt waardeloos. Ik wil dus iets waarmee mijn wifi het veel beter gaat doen. Voor het beeld mijn huis (Paint FTW!).
Voor/achter-aanzicht (2-onder-1-kap):

Op zolder wil ik wifi, en beneden wil ik wifi. Het rode is waar nu mijn ADSL-modem staat (dit is historisch bepaald).
Zij-aanzicht:

Voor het beeld: de breedte is 10 meter, de hoogte een meter of 11 gok ik. De muren zijn uitreraard van steen, het plafond/vloer is van hout.
Wat is je budget?
Rond de 70 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Chinese zooi, echte merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op zowel zolder als de begane grond wil ik een Chromecast gebruiken, nu werkt dat niet omdat mijn wifi daar echt te traag voor is.Daarnaast de gebruikelijke dingen: mobiele telefoons en laptops.
De vraag
Wat kan ik het beste aanschaffen om mijn wifi-netwerk een boost te geven?
Ik ben vermoedelijk op zoek naar een wifi-router? (Ik kan de termen nooit zo goed uit elkaar houden.)
Momenteel heb ik een ADSL-modem met ingebouwde wifi, maar dat werkt waardeloos. Ik wil dus iets waarmee mijn wifi het veel beter gaat doen. Voor het beeld mijn huis (Paint FTW!).
Voor/achter-aanzicht (2-onder-1-kap):

Op zolder wil ik wifi, en beneden wil ik wifi. Het rode is waar nu mijn ADSL-modem staat (dit is historisch bepaald).
Zij-aanzicht:

Voor het beeld: de breedte is 10 meter, de hoogte een meter of 11 gok ik. De muren zijn uitreraard van steen, het plafond/vloer is van hout.
Wat is je budget?
Rond de 70 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen Chinese zooi, echte merken.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Op zowel zolder als de begane grond wil ik een Chromecast gebruiken, nu werkt dat niet omdat mijn wifi daar echt te traag voor is.Daarnaast de gebruikelijke dingen: mobiele telefoons en laptops.
De vraag
Wat kan ik het beste aanschaffen om mijn wifi-netwerk een boost te geven?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||