Binnenkort krijg ik een leuk bedrag van me werkgever omdat ik wordt overgenomen door een ander bedrijf en zij mij dus in 1 keer me opgebouwde uren,vakantiegeld en een salaris moeten uitbetalen (tussen de 6-7k) en daarom wil ik voor mij zelf een desktop gaan aanschaffen (ik doe nu alles op een laptop)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal voornamelijk Gamen met deze computer echter wil ik dit ook kunnen livestreamen (en hier eventueel compilaties van maken). Zo nu en dan zal ik ook met Photoshop spelen (geen heavy projecten vandaar dat ik denk dat i5 genoeg zal zijn)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk heb ik geen max budget maar ik wil het wel graag "leuk" houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, wat ik heb houd ik beschikbaar voor mij laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige desktop, een monitor, muis+keyboard, een bureau
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Me voorkeur gaat uit naar een intel CPU en ik zou toch echt graag een kaart van Club3d willen proberen.
Als mobo gaat me voorkeur uit naar MSI. Mijn muis gaat sowieso eentje van Roccat worden want die bevalt me zo erg bij mijn laptop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille tot redelijk stille kast omdat deze in de woonkamer zal staan.
Ga je overklokken?
Nee.
Zoals jullie zien mis ik nog een kast en de monitor. En ik hoop dan ook dat er iemand een paar mooie adviezen heeft want bij die twee zie ik echt door de bomen het bos niet meer.
Voor het streamen heb ik 2 schermen nodig dus mijn set up moet dit wel aan kunnen in de toekomst. Eerst wil ik namelijk als "tweede scherm" mijn laptop gebruiken. Om te zien of het wel echt bevalt en dan kan ik later de 2e monitor kopen.
Muis en keyboard heb ik nog niet in de lijst staan omdat ik dat op dit moment nog niet echt relevant vond.. dat zijn de puntjes op de i zetten
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een kast zelf bij elkaar heb "verzonnen" dus ik hoop dat alles klopt en ben benieuwd of ik er een beetje iets van heb gebakken
Alvast bedankt voor jullie tijd en energie!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal voornamelijk Gamen met deze computer echter wil ik dit ook kunnen livestreamen (en hier eventueel compilaties van maken). Zo nu en dan zal ik ook met Photoshop spelen (geen heavy projecten vandaar dat ik denk dat i5 genoeg zal zijn)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk heb ik geen max budget maar ik wil het wel graag "leuk" houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, wat ik heb houd ik beschikbaar voor mij laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledige desktop, een monitor, muis+keyboard, een bureau
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Me voorkeur gaat uit naar een intel CPU en ik zou toch echt graag een kaart van Club3d willen proberen.
Als mobo gaat me voorkeur uit naar MSI. Mijn muis gaat sowieso eentje van Roccat worden want die bevalt me zo erg bij mijn laptop.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille tot redelijk stille kast omdat deze in de woonkamer zal staan.
Ga je overklokken?
Nee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 176,89 | € 176,89 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 290 royalAce | € 282,50 | € 282,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 22,40 | € 22,40 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2400C11R | € 157,95 | € 157,95 |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 953,33 | |
Zoals jullie zien mis ik nog een kast en de monitor. En ik hoop dan ook dat er iemand een paar mooie adviezen heeft want bij die twee zie ik echt door de bomen het bos niet meer.
Voor het streamen heb ik 2 schermen nodig dus mijn set up moet dit wel aan kunnen in de toekomst. Eerst wil ik namelijk als "tweede scherm" mijn laptop gebruiken. Om te zien of het wel echt bevalt en dan kan ik later de 2e monitor kopen.
Muis en keyboard heb ik nog niet in de lijst staan omdat ik dat op dit moment nog niet echt relevant vond.. dat zijn de puntjes op de i zetten
Dit is voor mij de eerste keer dat ik een kast zelf bij elkaar heb "verzonnen" dus ik hoop dat alles klopt en ben benieuwd of ik er een beetje iets van heb gebakken
Alvast bedankt voor jullie tijd en energie!