Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, de nieuwste spellen soepel en op high settings spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desktop excl. randappratuur had ik ongeveer €700 in gedachten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Club 3D Radeon 7950 3GB '13 Series Videokaart, deze heb ik van de week hier alvast gekocht via V&A voor €100.
Randapparatuur hoeft niet in dit verhaal megenomen te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik heb in bovenstaande lijst gekozen voor Intel maar sta open voor AMD als iemand met een goed alternatief komt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Uiteraard moeten alle componenten zonder de kast te modificeren passen. Als hier tips zijn voor een lager geluidsniveau zijn deze uiteraard welkom.
Ga je overklokken?
Wellicht, misschien hier wat extra informatie over de benodigde extra koeling en dergelijke als ik dit wel besluit te gaan doen.
Alvast bedankt!
Voornamelijk gamen, de nieuwste spellen soepel en op high settings spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Voor de desktop excl. randappratuur had ik ongeveer €700 in gedachten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Club 3D Radeon 7950 3GB '13 Series Videokaart, deze heb ik van de week hier alvast gekocht via V&A voor €100.
Randapparatuur hoeft niet in dit verhaal megenomen te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 212,- | € 212,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97P-D3 | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 56,52 | € 56,52 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 59,75 | € 59,75 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 110,95 | € 110,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 645,17 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee, ik heb in bovenstaande lijst gekozen voor Intel maar sta open voor AMD als iemand met een goed alternatief komt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Uiteraard moeten alle componenten zonder de kast te modificeren passen. Als hier tips zijn voor een lager geluidsniveau zijn deze uiteraard welkom.
Ga je overklokken?
Wellicht, misschien hier wat extra informatie over de benodigde extra koeling en dergelijke als ik dit wel besluit te gaan doen.
Alvast bedankt!