Advies gevraagd mbt casual game desktop van ongeveer €700,-

Pagina: 1
Acties:

• Skadic
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-03 11:39
Hallo allemaal!
Graag zou ik reactie en info krijgen op de gekozen componenten voor mijn nieuwe gaming pc. Ik ben een casual gamer en nogal een leek mbt het bouwen van een desktop. Een maat van mij heeft de componenten samengesteld en het komt redelijk overeen met de Best Buy Guide september 2014. Ik ben hier geen expert in dus alle advies is welkom.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen, denk hierbij aan Guild wars 2 en Total war games, maar denk ook aan werken in AutoCAD (voornamelijk kadaster kaarten) en Adobe Photoshop.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 700 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is reeds aanwezig.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De volgende samenstelling is opgesteld, graag had ik hier feedback/advies over:

ProcessorIntel Core i5 - 4460 - 3.2 GHz - Socket 1150€165,00 Link
MoederbordMSI H97M-G43 - Socket 1150 - Micro ATX€79,99 Link
SSDCrusial MX100 256GB - Bracket€109,00 Link
HDDSeagate Barracuda 7200.14 - 1TB€59,99 Link
RAMCrucial Ballistix Sport 8GB - PC3-128000-DIMM€79,99 Link
Grafische kaartASUS Radeon R9270X-DC2-2GD5-2GB-PCI-E€182,00 Link
BehuizingCooler Master N400€46,99 Link
VoedingCoolerMaster GM Series G550M - 550 Watt€56,99 Link
Totaal€779,95

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een bepaald merk, maar wel een voorkeur van winkel waar ik de spullen wil aanschaffen. Dit is Paradigit. Een maat van mij werkt hier, daarnaast vind ik het erg fijn als ik een centraal aanspreekpunt heb mbt diensten indien er iets aan de hand is.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag had ik een desktop waarmee ik de komende vijf jaar mee vooruit kan. Ik hoef niet per ce alle games op de hoogste grafische stand te spelen, maar wel had ik graag een stabiel spel.

Ga je overklokken?
Nee

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:15

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is al vrij compleet, maar zet je lijstje nog even om met de Handleiding Pricewatch. Zo is het voor iedereen duidelijk wat je precies wil en wordt de totaalprijs ook gelijk berekend. Tevens kan je makkelijk met de optie "bestelkosten berekenen" hoe je alles zo goedkoop mogelijk kan bestellen.