Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Automatische ordertracker -> China shopping

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Hallo,

Gisteren ben ik op het idee gekomen om een automatische ordertracker te gaan programmeren, die zelf alle bestellingen uit het buitenland voor jou bijhoud.

Ideeën:
  • Automatisch toevoegen van bestellingen bij de meest gangbare webshops
  • Automatische e-mail naar webshop wanneer bestelling na 30 dagen nog niet is ontvangen
  • E-mail bij verzending van bestelling
  • E-mail bij tracking-update
  • Vanuit 1 overzicht de tracking van alle bestellingen bekijken
Ik heb zelf dus al een paar ideeën, maar ik heb jullie hulp ook zeker nodig. Heb je een idee? Post het hieronder.

Ennuh, pin me er niet op vast dat ik dit daadwerkelijk ga maken. Maar als de tijd en zin het toelaat, komt er zeker wat moois uit:)

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:18
1 vraag ; bij de zaken die je aangeeft is het dus van belang dat ik wachtwoord en login geef. Geef wel aan dat deze gegevens veilig zijn of hoe ze worden opgeslagen. Of zoiets.

Idee - veelal komen prijzen in dollar's. Andere weer in euro's. Laat dit ajb naar 1 (gewilde) currency omzetten als men dat wil.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Dit valt gewoon onder werving (zie ook Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!). Ook het volgende: Waar hoort mijn topic?

Programming

Problemen met applicatieprogrammering of serversided scripting.
Voorbeelden van zaken die je hier kunt bespreken:
  • Delphi geeft een access violation die je niet op kunt lossen.
  • Je sessie in PHP of ASP werkt niet, al dan niet in één bepaalde browser.
  • De 3D-wereld die je gemaakt hebt in C++ met OpenGL wordt verkeerd gerenderd.
Daarnaast is Programming ook het forum voor taalonafhankelijke ontwerpproblemen, bijvoorbeeld:
  • Het algoritme dat je ontworpen hebt krijg je niet efficiënt genoeg.
  • Je hebt twijfels bij de database-opzet die je ontworpen hebt.
  • Je weet niet zeker waar je in je OO-ontwerp de verantwoordelijkheden moet leggen.
Ja had op z'n minst even met een van de mods van PRG in overleg kunnen gaan; misschien dat we er dan nog een draai aan hadden kunnen geven.

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 27-10-2014 22:54 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.