dit weekend een mooi record neergezet met ISDN!
8 Uur verbonden en 150Mb upstream en iets van 15 downstream!
best knap voor een ISND lijntje lijkt me!
Ik heb er een screenshot van, alleen nu even niet op deze pc
American Express vraagbaak
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
En het was dat mn win2k het weleens mooi vond om te rebooten, anders was het nog wel langer vol te houden.
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Ik zet mijn comp nooit uit...veel te lui om iedere keer op dat opstarten te wachten
Geen foto van helaas
Teringjantje das iets van 136*2=272 272*1.20=hoge tel. rekeningOp dinsdag 12 juni 2001 22:40 schreef Attilla het volgende:
136 uur online dual isdn.
Geen foto van helaas
Verwijderd
Das toch een vette 680 bytes ps continu!Op dinsdag 12 juni 2001 22:13 schreef YT-Croc het volgende:
Wie is er langst verbonden met Casema, adsl of gewoon over de telefoon met een modem...
Mijne:
[afbeelding]
Heb je Casema gehackt om zo een mega snelheid te bereiken...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Daarvoor sinds de kerst zonder onderbreking up
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
M'n server is sinds 6-1-2001 niet meer van de netvoeding afgeweest
Bij elkaar opgeteld mischien 3 dagen (=72 uur) vanwege
- Kapot getrokken electrisiteitskabel hier in de buurt
- Hardeschijf crash
- upgraden server van win -> linux
- offline zijn van @home
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
1
2
3
4
| Jun 11 21:40:37 inode pppd[6289]: Connection terminated. Jun 11 21:40:37 inode pppd[6289]: Connect time 15863.7 minutes. Jun 11 21:40:37 inode pppd[6289]: Sent 195858231 bytes, received 1739047154 byte s. |
Da's 11,01 dag....
Maar met weinig red ik de 80 uur ook wel makkelijk, als ik er ben zet ik wel ff een screenshot hier neer.
Nieuw, nu met Twitter
heb ik ook altijd, maar meestal is het bij mij tond de 34 uurOp donderdag 14 juni 2001 01:51 schreef valkenier het volgende:
Casema dondert je er na 36 uur toch af, gelukkig logt mijn servertje dan snal weer in.... Dat gaat al maanden zo.
Met het DEMOS modem bij Kabelfoon ben ik ooit eens 3 en een halve maand zonder disconnect online geweest, middels een linuxbakkie. Hier heb ik geen screenshots van
Met het Terayon modem hou ik het geeneens meer bij, ik ben gewoon altijd online, en mijn PC is altijd aan.... Gisteren toevallig stroomuitval gehad hier, dus ja... dan ligt alles plat
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Verwijderd
maar tegenwoordig ben ik meer offline dan online met al die storingen van hun.
Verwijderd
Ik word er soms weleens afgegooid bij casema, maar nooit na 36 uur ofso meestal ben ik oo kwel een paar dagen online. Ik heb trouwens ook nog z'n geweldig DEMOS modemOp donderdag 14 juni 2001 11:12 schreef maartena het volgende:
Casema disconnect elke 36 uur.... Kabelfoon diconnecte vroeger niet, nu 1 keer per week met DEMOS. Met Terayon modem ben je altijd online.
Met het DEMOS modem bij Kabelfoon ben ik ooit eens 3 en een halve maand zonder disconnect online geweest, middels een linuxbakkie. Hier heb ik geen screenshots van
Met het Terayon modem hou ik het geeneens meer bij, ik ben gewoon altijd online, en mijn PC is altijd aan.... Gisteren toevallig stroomuitval gehad hier, dus ja... dan ligt alles platDaarvoor sindsdat SP2 voor Win2k uit was online, en daarvoor sinds Februarie online, toen was er een DHCP storing van een half uur
I'll be back
en wat verstaan jullie gewoon onder altijd verbonden.
ik laat mijn comp soms ook wel paar dagen aanstaan.
met kabel
telt dat ook?
"If u do something do it with style, or do it at all."
zolang dus
Is dat up of down graden?Op Wednesday 13 June 2001 21:17 schreef Janoz het volgende:
- upgraden server van win -> linux
Ik ben elke dag uurtje of 14 online, maar niet achter mun pc uiteraard... Kabel btw.
.... Ik weet het ook niet
Verwijderd
22 uur en 12 minuten dus....
Up natuurlijk.. Zonder dat je een nieuwe proc erin douwt of extra geheugen bijprikt, werkt je comp een stuk snellerOp vrijdag 15 juni 2001 09:45 schreef mbvisiontt het volgende:
[..]
Is dat up of down graden?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verwijderd
Ik las dat dit was om het IP te veranderen
Dat is de LAN verbinding naar je ADSL modem. Knap hoor... Ik denk dat je toch een ander icoontje moet hebben: dat van je VPN ofzo. Dàt is verbinding naar internet.Op dinsdag 12 juni 2001 22:25 schreef Tourniquet het volgende:
is bij lange na niet m'n record, maar dit is de langste waarvan ik een screenshot heb
[afbeelding]
Verwijderd
maar wel 3 keer ingebeld, was in het superweb tijdperk, maar met cistron wil ik maaaaaaaaaaaaaanden gaan halen, gewoon de uptime van me server wordt het dan!
"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik
Met kabel is m'n record 62 dagen (zo lang als de uptime van m'n voormalige linuxbak)
Duration: 1 day 14:54:59
Sent bytes: 85.521.533
Received bytes: 2.266.519.599
Verwijderd
..of natuurlijk 's werelds grootste pyromaan...diegene die de dagelijkse dingen steeds verassend weet te brengen, is 's werelds grootste levenskunstenaar
Nu met Chello daaaagen...
'Ow menneke. Als je alle verschillen tussen mensen en zagen op zou moeten schrijven, da's niet te doen...'
dan disconnect mijn ISP de boel (DEMOS modem)
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
waar haal je dit schermpje vandaan, zit het standaard in windows ?Op woensdag 27 juni 2001 14:45 schreef pinodambini het volgende:
Vandaag ffies gemaakt. Mijn record is een paar weken (ik reboot vaak door het updaten van drivers etc.)
[afbeelding]
jep zit standaard in windows 2000 en xpOp vrijdag 29 juni 2001 14:55 schreef sinterklaasrulez het volgende:
[..]
waar haal je dit schermpje vandaan, zit het standaard in windows ?
Verwijderd
Maar denk dat het langste (ononderbroken) een kleine 8 dagen is ofzo.. (kan screenie nie vinden
maar m`n werkstation PIII 450 524 mb intern.
win2000 reboot ik 1 keer in de week.
en m`n server Win NT 4.0 (proxy) 1 keer in de 6 a 7 maanden.
Verwijderd
Mag van mijn ouders mijn PC niet 's nachts aan laten staan.
Of ik moet de elektriciteits rekening betalen.
JA DAAHAAAG