Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Gezocht ; speakers omop laptop aante sluiten via audio out

Pagina: 1
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:03
Ik zoek een? een set 2.0 portable speakers

Wat is je budget? 30-50 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...... in een ruimte van 5x5x3 via een beamer/laptop combo filmgeluid uit de speakers te krijgen. Ruimte klinkt hol, er zit ong 5 man naar een film te kijken

Wat heb je zelf al gevonden?Te veel. Weet te weinig van de geluidskwaliteit. Makkelijk opbergbaar, eigen voeding.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met 30-50 euro ga je geluid uit een setje krijgen, geen filmgeluid.
Voor dat budget koop je nauwelijks iets wat een beetje kwaliteit geeft.
Als het echt voor films is, zou ik voor een goedkoop 2.1 setje gaan. Dan heb je iig nog iets van laag.
Of 2e hands kijken, kan ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• maartend
The Eagle schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:55:
Met 30-50 euro ga je geluid uit een setje krijgen, geen filmgeluid.
Voor dat budget koop je nauwelijks iets wat een beetje kwaliteit geeft.
Als het echt voor films is, zou ik voor een goedkoop 2.1 setje gaan. Dan heb je iig nog iets van laag.
Of 2e hands kijken, kan ook.
Kan ook. Is voor op mijn werk. Gebruik nu een eigen portable setje van 2 tientjes, is iig al stukken beter dan laptopspeakers.
Maar 2.1, kan dat wel uit gewoon een stereo koptelefoon aansluiting van een laptop/
En ik vraag me af of dat dan nog wel portable is.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:01

Umbrah

The Incredible MapMan

Boven je budget, maar goed, je moet realistisch zijn. 2.0 met goede kwaliteit ontkom je haast niet aan pricewatch: Teufel Concept B 20

• maartend
Umbrah schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 23:02:
Boven je budget, maar goed, je moet realistisch zijn. 2.0 met goede kwaliteit ontkom je haast niet aan pricewatch: Teufel Concept B 20
Die had ik idd zien staan, maar dan gaat mijn baas echt stuiteren.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

maartend schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 22:59:
[...]

Kan ook. Is voor op mijn werk. Gebruik nu een eigen portable setje van 2 tientjes, is iig al stukken beter dan laptopspeakers.
Maar 2.1, kan dat wel uit gewoon een stereo koptelefoon aansluiting van een laptop/
En ik vraag me af of dat dan nog wel portable is.
Of dat portable is hangt van je eigen spierballen af ;)
En je had er niet bij gezegd dat het voor op je werk is en je baas betaalt. In voorkomend geval geef ik je baas groot gelijk. Kantoor is om te werken en niet voor films.
Zeker als het incidenteel is, gewoon een eigen setje kopen en dat gebruiken. Desnoods met elkaar wat geld lappen. Koop je ook een 5.1 dingetje voor.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:58
Kantoor is om te werken en niet voor films.
Soms moet je films kijken voor je werk... instructievideo's ofzo. Ook voor dingen als Skype kan het nogal veel uitmaken voor de verstaanbaarheid, als je dan bezuinigt op geluid dan kost dat alleen maar geld (omdat men slechter geconcentreerd is, dingen opnieuw gezegd moeten worden of in het ergste geval dingen verkeerd verstaan worden).

Misschien een Creative T20 ofzo... ook nog niet bepaald hifi maar beter dan die supergoedkope troep.

• jurriaan10
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-11 21:10
Het is iets boven je budget maar dan heb je wel een best goed setje.
het is wel een 2.1 setje

pricewatch: Philips SPA5300

[ Voor 7% gewijzigd door jurriaan10 op 28-10-2014 17:47 ]

• maartend
jurriaan10 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:45:
Het is iets boven je budget maar dan heb je wel een best goed setje.
het is wel een 2.1 setje

pricewatch: Philips SPA5300
Thnx. Ik ga eens rondstruinen. Voor een 10 euro meer kan ik mijn baas nog wel omkletsen.
Pagina: 1