Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Mus91
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-11 15:23
Ik zoek een?
Vervanger voor mijn Sony xperia S.

Wat is je budget?
maximaal 25 euro per maand icm abonnement

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk voor internet, whatsappen, af en toe foto's maken, bellen

Wat heb je zelf al gevonden?
Doordat ik via Telfort verdubbeling kan krijgen van mijn belminuten,sms en MB's heb ik mij voornamelijk op een abo icm Telfort gericht:
De lg g2, icm telfort voor 20,5 per maand (inclusief cashback die tot 31-10 er nog is)
Samsung s4 voor 23,5 per maand

Ik heb veel reviews en vergelijkingen bekeken tussen deze twee toestellen. De LG g2 komt er het beste uit, toch twijfel ik aan de kwaliteit omdat ik eerder een negatieve ervaring heb gehad met LG.
Wat mij aanspreekt aan de samsung is vooral de health app en een beter gevoel bij Samsung.

Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn huidige abonnement loopt tot eind december. Kan ik beter wachten tot dat moment, misschien ligt dan de s5 of g3 in mijn prijsbereik? Of kan ik beter nu mijn kans grijpen met de LG g2 ivm de cashback actie met een mooie maandprijs. Of toch gaan voor de s4, of hebben jullie nog een ander alternatief?

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-11 08:13
LG G2 is een mooi toestel, echt niks mis mee ook verder. Zoals je wel weet is deze tegelijk met de Nexus 5 ontwikkeld, misschien dat dat je wat kan overtuigen dat deze LG wel goed in elkaar steekt.
Ik heb de G2 zelf niet gehad, bij mijn vriendin echter niks dan lof over het toestel. Voor de prijs vind je momenteel denk ik niks beters, maar dat is bij de losse toestellen.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Ik zou even geduld hebben, er komen vast acties voor de feestdagen voorbij.
Verder, als je je niet goed voelt bij LG, gewoon niet doen, want als er dan ook maar iets is sla je jezelf voor het hoofd.
Samsung daalt snel in aanschaf prijs, dus zou zeker goedkoper kunnen zijn over een maandje.