Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bekabeld netwerk doet het niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Onlangs heb ik zelf een desktop in elkaar gezet. Hij doet het verder prima, maar als ik de netwerk kabel erin stop blijk ik geen netwerk/internet te hebben.

Ik heb de computer met netwerk kabel erin al opnieuw opgestart en later heb ik hem een tijdje uit laten staan en daarna weer uitgezet

Het lampje van de netwerkkabel brand en als ik hem aansluit op mijn laptop heb ik gewoon internet via de kabel.

wat kan het zijn en wat is een oplossing??

Hartelijk bedankt voor de antwoorden

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-09 12:09

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Zijn de drivers van je NIC geïnstalleerd?

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Heb je de drivers geinstalleerd? Dat gaat waarschijnlijk de fout zijn, eerst op een andere pc de netwerk drivers intalleren en dan gaat het pas werken.

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11 20:20
Zijn de drivers geinstalleerd?, krijg je uberhaupt wel een ip adres, of blijft hij het netwerk indentificeren?

Verwijderd

C-c-c-c-ombooooo breaker! Maar inderdaad, dat zal het waarschijnlijk zijn. Bij mijn mobo werkte het eerst ook niet zonder drivers.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47

br00ky

Moderator Harde Waren
Move naar Netwerken. Ik kan je niet garanderen dat je voldoende eigen onderzoek hebt gedaan om het topic open te houden, maar daar is je vraag meer op zijn plek.

• core_dump
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08-2024
Staat je PC op DHCP ingesteld? Geeft je router middels DHCP adressen uit staan de speed en duplex instellingen van je netwerkkaart goed, heb je de drivers van je netwerkkaart goed geïnstalleerd, staat IPv4 bij de properties van je adapter geïnstalleerd?

Misschien even wat meer info hier geven zodat we je kunnen helpen...
Pagina: 1