Ik heb nu al een paar jaar een Dell Inspiron N5030. Nou niet bepaald top of the line qua ook maar iets, maar goed, het werkt nog steeds. Tijdje geleden een SSD ingezet en dat deed veel goeds. Tegenwoordig merk ik, zeker met het draaien van meerdere programma's tegelijk dat mijn laptop toch wat traag begint te worden. Daarom zat ik eraan te denken het werkgeheugen op te hogen. Mijn vraag is eigenlijk in het bijzonder, is dit het waard en gaat het ook echt snelheid opleveren of is dit te verwaarlozen?
Ik zoek een?
Ik zoek dus 2 stickjes van 4GB ram.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, denk dat rond de 50-60 euro prima te doen is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald. Zat hieraan te denken: klik!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op dit moment dus een Inspiron N5030, volgende moederbord: INTEL 91400 091400, op een x64 bit structuur, dus 8GB zou die gewoon moeten trekken. Ik draai Windows 8.1 pro, dus dat zou ook geen probleem moeten zijn, lijkt me? De werkzaamheden die ik op dit moment verricht is met name basic Office, redelijk wat browsen, downloaden, spotify etc. Niet echt zware taken in ieder geval. Oh en ik weet niet of dit heel relevant is maar ik gebruik wel altijd 1 extra scherm.
Ik zoek een?
Ik zoek dus 2 stickjes van 4GB ram.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, denk dat rond de 50-60 euro prima te doen is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald. Zat hieraan te denken: klik!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb op dit moment dus een Inspiron N5030, volgende moederbord: INTEL 91400 091400, op een x64 bit structuur, dus 8GB zou die gewoon moeten trekken. Ik draai Windows 8.1 pro, dus dat zou ook geen probleem moeten zijn, lijkt me? De werkzaamheden die ik op dit moment verricht is met name basic Office, redelijk wat browsen, downloaden, spotify etc. Niet echt zware taken in ieder geval. Oh en ik weet niet of dit heel relevant is maar ik gebruik wel altijd 1 extra scherm.