Server beheerders onder jullie, de open source panel script EHCP klinkt vast wel bekend.
Vrijwel volledige panel, veel opties in te stellen voor domeinen, ftp, emailbox.
Ik heb het ook op mijn server staan, ehcp onder ubuntu 12.10.
Het heeft prima gewerkt en toevoegen domeinen is geen probleem.
De paneel is normaal onder /ehcp/ is bereikbaar onder alle domeinen.
Dan gebeurt er iets.
Zodra ik subdomein toevoeg aan de nieuwe domein, valt de ehcp paneel ineens weg.
De apache loopt nog normaal, de websites werken goed.
Ik heb even nagekeken in de instellingen.
Het leek erop dat link naar /var/www/new/ehcp/ ergens verdwenen is of niet meer klopt.
In apachetemplate verwijst ook naar /var/www/vhosts/ehcp/ maar die bestaat niet.
Copy maakt niks uit, het doet niet meer.
EHCP versie is 0.30.9.
Ik heb panel kunnen herstellen na weghalen subdomein instelling in apachehcp_subdomains.conf
Toch moet het mogelijk zijn om subdomein toe te voegen zonder panel uitval te veroorzaken.
Wie herkent deze probleem?
Vrijwel volledige panel, veel opties in te stellen voor domeinen, ftp, emailbox.
Ik heb het ook op mijn server staan, ehcp onder ubuntu 12.10.
Het heeft prima gewerkt en toevoegen domeinen is geen probleem.
De paneel is normaal onder /ehcp/ is bereikbaar onder alle domeinen.
Dan gebeurt er iets.
Zodra ik subdomein toevoeg aan de nieuwe domein, valt de ehcp paneel ineens weg.
De apache loopt nog normaal, de websites werken goed.
Ik heb even nagekeken in de instellingen.
Het leek erop dat link naar /var/www/new/ehcp/ ergens verdwenen is of niet meer klopt.
In apachetemplate verwijst ook naar /var/www/vhosts/ehcp/ maar die bestaat niet.
Copy maakt niks uit, het doet niet meer.
EHCP versie is 0.30.9.
Ik heb panel kunnen herstellen na weghalen subdomein instelling in apachehcp_subdomains.conf
Toch moet het mogelijk zijn om subdomein toe te voegen zonder panel uitval te veroorzaken.
Wie herkent deze probleem?