Goedendag,
Ik heb een PC samengesteld dmv research op google en ik vroeg me af of ik niet dingen over het hoofd heb gezien / andere componenten had moeten kiezen, of nog kan besparen op iets. Het gaat om een gaming PC van rond de 1500 euro, en ik ben daarnaast vaak bezig met muziek opnemen/produceren. Ik heb bewust gekozen voor een 1TB SSD omdat ik een snel systeem wil hebben, en ik heb de kast gekozen omdat ik die om m'n huidige PC ook heb zitten, en daar ben ik wel tevreden mee. Deze keer ook voor een stille voeding gegaan, ik heb graag een stille PC. Misschien wil ik wel een keertje overclocken, maar heb dat nog nooit gedaan, dus vandaar de VII HERO, die bleek daarbij wel goed van pas te komen.
- MSI GTX 970 Gaming 4G, grafische kaart
- Intel® Core™ i7-4790K, 4,0 GHz (4,4 GHz Turbo Boost) 1150 processor
- be quiet! Pure Power CM L8 530W, 530 Watt voeding
- Cooler Master Silencio 550, behuizing
- Samsung 840 EVO MZ-7TE1T0BW, 1 TB SSD
- LG BH16NS40, Blu-ray-brander
- ASUS MAXIMUS VII HERO, socket 1150 moederbord
- Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
.
De groeten!
Ik heb een PC samengesteld dmv research op google en ik vroeg me af of ik niet dingen over het hoofd heb gezien / andere componenten had moeten kiezen, of nog kan besparen op iets. Het gaat om een gaming PC van rond de 1500 euro, en ik ben daarnaast vaak bezig met muziek opnemen/produceren. Ik heb bewust gekozen voor een 1TB SSD omdat ik een snel systeem wil hebben, en ik heb de kast gekozen omdat ik die om m'n huidige PC ook heb zitten, en daar ben ik wel tevreden mee. Deze keer ook voor een stille voeding gegaan, ik heb graag een stille PC. Misschien wil ik wel een keertje overclocken, maar heb dat nog nooit gedaan, dus vandaar de VII HERO, die bleek daarbij wel goed van pas te komen.
- MSI GTX 970 Gaming 4G, grafische kaart
- Intel® Core™ i7-4790K, 4,0 GHz (4,4 GHz Turbo Boost) 1150 processor
- be quiet! Pure Power CM L8 530W, 530 Watt voeding
- Cooler Master Silencio 550, behuizing
- Samsung 840 EVO MZ-7TE1T0BW, 1 TB SSD
- LG BH16NS40, Blu-ray-brander
- ASUS MAXIMUS VII HERO, socket 1150 moederbord
- Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit, geheugen
Ik ben benieuwd naar jullie reacties
De groeten!