Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnhoofd
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-10-2024
Hallo daar,

nu ik een PS4 heb wil ik van m'n huidige Philips 32'' TV overstappen naar een groter model. Ik heb mijn oog op de 42PFK7109 laten vallen. Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze TV als game-TV, en of er redenen zijn waarom ik hem beter níet aan kan schaffen. Alvast bedankt!

Mvg Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ziet er niet slecht uit, als je zit te zoeken, moet je kijken naar de refresh rate, als die goed is dus minstens 100hz, maar niet de geoptimaliseerde hz, de gewoone hz, ga je met een console spelen of met een pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnhoofd
Met PS4, dus console. Volgens mij zit die refresh rate hier wel snor toch?

Mvg Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:07

FeaR

In GoT we trust

Voor games zoek je een TV met een zo'n laag mogelijke input lag. Iets wat helaas door geen enkele fabrikant op wordt gegeven. Je zal moeten zoeken in reviews wat de TV precies doet qua lag. Helaas kom ik zo geen tests tegen van deze Philips waar die data uit te halen is. Maar zoek eens op GoT naar termen als PS4, XBox One en Game TV. Er zijn al diverse topics waar aanbevelingen worden gedaan welke TV je het beste kan kiezen. Moet het per se ee Philips zijn?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is zeker niet zo dat een tv met een native 100 Hz paneel geschikt is om te gamen want dat zegt namelijk niets over de input lag. En als je een tv zoekt met een lage input lag, moet je bij Sony zijn.

Edit:
En nog een schopje naar CEA aangezien het aankoopadvies is. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door S1NN3D op 27-10-2014 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnhoofd
Van wat ik tot nu toe bij elkaar gegoogled heb denk ik dat de input lag in orde is. Ik wil met name Philips vanwege tevredenheid over het merk en Ambilight.

Mvg Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 00:04
De Sony W8 of W7 is de beste keuze om op te gamen.
Heb nu een week een 50" W815 en het beeld is fenomenaal.
Pagina: 1