Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil deze pc gebruiken als game-pc en ik gebruik hem ook voor wat waardere programma's te draaien (photoshop, Visual Studio, ect ect ect..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet boven de € 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2500p Monitor, misschien koop ik er later nog een of 2 voor erbij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een ssd, voor mijn games en OS sneller te laten lopen. Ik sla geen foto's, video's en muziek op, op deze schijf. Heb ik aan 256GB genoeg?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil games op de hoogste resolutie kunnen spelen, met een 'goede' fps rate en resolutie(2500p)
Ga je overklokken?
Ik wil dat de desktop een zo lang mogelijke levensduur heeft, beïnvloed overklokken de levensduur en heeft dit wel een toegevoegde waarde?
Ik wil deze pc gebruiken als game-pc en ik gebruik hem ook voor wat waardere programma's te draaien (photoshop, Visual Studio, ect ect ect..)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet boven de € 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2500p Monitor, misschien koop ik er later nog een of 2 voor erbij.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag een ssd, voor mijn games en OS sneller te laten lopen. Ik sla geen foto's, video's en muziek op, op deze schijf. Heb ik aan 256GB genoeg?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil games op de hoogste resolutie kunnen spelen, met een 'goede' fps rate en resolutie(2500p)
Ga je overklokken?
Ik wil dat de desktop een zo lang mogelijke levensduur heeft, beïnvloed overklokken de levensduur en heeft dit wel een toegevoegde waarde?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 212,- | € 212,- |
1 | MSI Z97 GAMING 3 | € 115,99 | € 115,99 |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 354,- | € 354,- |
1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 76,- | € 76,- |
1 | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | € 105,04 | € 105,04 |
1 | Cooler Master GX-Lite Black 700W | € 0,- | € 0,- |
1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 954,73 |
[ Voor 61% gewijzigd door Yea.rupie op 27-10-2014 15:07 ]