ik heb een ronddraaiende foto op een afbeelding gemaakt met photoshop cc.het probleem is dat het niet vloeiend draait.weet er soms iemand hoe ik dit kan oplossen?ik zou dit hier eens willen plaatsen,maar weet niet hoe ik dit met video filmpjes moet doen,moet ik dit eerst op het web plaatsen,en waar op het web,en dan hier?grtjes fene
Sorry maar ik snap er helemaal niets van, heb je een gifje gemaakt?
Wat voor foto gaat het om? is het een GIF'je?
Ik kan uit je verhaal niet helemaal opmaken waar het nu om gaat. Probeer anders iets meer uit te leggen. of de foto te uploaden. (het gaat toch om een foto?, waarom zou je een filmpje moeten uploaden dan?)
ps, iets meer interpunctie in je verhaal wordt ook gewaardeerd.
Ik kan uit je verhaal niet helemaal opmaken waar het nu om gaat. Probeer anders iets meer uit te leggen. of de foto te uploaden. (het gaat toch om een foto?, waarom zou je een filmpje moeten uploaden dan?)
ps, iets meer interpunctie in je verhaal wordt ook gewaardeerd.
don't mind me
Misschien even op youtube plaatsen als privéfilmpje met een link? Ik vind wel dat je wat meer informatie moet geven, voordat wij je kunnen helpen.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Zo doe je dat Overzicht van UBB-codes #mediafene schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:02:
Ik zou dit hier eens willen plaatsen,maar weet niet hoe ik dit met video filmpjes moet doen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2014 18:09 ]
het is een ronddraaiende foto op een afbeelding,een animatie in photoshop.hier is de link.grtjes fene
YouTube: YouTube
YouTube: YouTube
[ Voor 18% gewijzigd door fene op 27-10-2014 23:47 ]
Deze video is privé.
Als de eigenaar van deze video je toegang heeft verleend, kun je inloggen.
Je moet hem op openbaar of iedereen met link zetten.
Als de eigenaar van deze video je toegang heeft verleend, kun je inloggen.
Je moet hem op openbaar of iedereen met link zetten.
Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)
ja dat is het .ik vind dat het niet vloeiend rond draait,maar weet niet goed hoe ik dit kan oplossen.grtjes fene
Ik zou bijna zeggen dat het een render probleem is (niet genoeg rekenkracht?). Maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van. Ik zie in ieder geval wel dat het hapert, al is het miniem.
Heb je dit probleem alleen tijdens het renderen of ook na het exporteren?
renderen,exporteren,en ook opslaan voor het web
Ik ben geen held met photoshop maar misschien kan ik helpen. Ik weet ook niet of de functies die ik noem in photoshop zitten. Normaal gesproken zou ik dit in after effects doen zelf.
Op hoeveel frames per seconde heb je het uitgerenderd?
Staat het anchor point netjes in het midden van je plaatje?
Probeer eens progressive het filmpje te renderen. Het liefst met motionblur aan (als dit kan)
Het kan ook zijn dat de afbeelding net niet snel genoeg roteert icm het aantal frames per seconde.
Daardoor zie je steeds een kleine verspringing in de rotatie. (Dit is te vergelijken met het filmen in TL licht)
Op hoeveel frames per seconde heb je het uitgerenderd?
Staat het anchor point netjes in het midden van je plaatje?
Probeer eens progressive het filmpje te renderen. Het liefst met motionblur aan (als dit kan)
Het kan ook zijn dat de afbeelding net niet snel genoeg roteert icm het aantal frames per seconde.
Daardoor zie je steeds een kleine verspringing in de rotatie. (Dit is te vergelijken met het filmen in TL licht)
Had totaal geen weet dat Photoshop aan video deed. Blijkbaar in Photoshop CS6 geintroduceerd. Normaal gesproken doe je dat soort dingen natuurlijk in Premiere of After Effects.
Het ziet er inderrdaad niet helemaal smooth uit, maar ook niet heel stotterend.
- waarop staat de framerate? 24fps, 30fps? Staat de export ook op dezelfde framerate?
- Hoe heb je het geanimeerd? Draait het wel op een continue snelheid rond?
Het ziet er inderrdaad niet helemaal smooth uit, maar ook niet heel stotterend.
- waarop staat de framerate? 24fps, 30fps? Staat de export ook op dezelfde framerate?
- Hoe heb je het geanimeerd? Draait het wel op een continue snelheid rond?
[ Voor 11% gewijzigd door inquestos op 28-10-2014 10:35 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Youtube speelt het filmpje met 30fps af, waarschijnlijk is het ook zo gerenderd. De afbeelding maakt 9 rotaties in 18 seconden, dus 2 seconden per rotatie, wat betekend dat elke rotatie 60 frames bevat. De hoeksnelheid is dus 180° per seconden of 6° per frame. De diameter van de afbeelding is 290 pixels. De omtrek is 290*pi = 911 pixels. Verdeelt over 60 frames is dat 15,2 pixels per frame.
De vraag of je dat vloeiend genoeg vind is aan jou. De makkelijkste oplossing is in 60fps renderen, daarmee halveer je namelijk zowel de hoeksnelheid per frame als het aantal pixels dat per frame verspringt. Renderen in een lagere resolutie verlaagt het aantal pixels dat per frame verspringt, dus dat zou ook een klein beetje moeten helpen. Voeg ook een beetje motion blur toe.
Er zit ook een kleine stottering in op het moment dat de afbeelding recht staat en aan zijn volgende rotatie begint, maar dat is puur een kwestie van de loop goed timen en uitlijnen, of er gewoon een hele lange 9-voudige rotatie van maken.
Denk er trouwens ook aan om hoge resolutie bronmateriaal te houden, aangezien je een vierkant grid moet gaan sub-samplen naar een gedraaid grid.
De vraag of je dat vloeiend genoeg vind is aan jou. De makkelijkste oplossing is in 60fps renderen, daarmee halveer je namelijk zowel de hoeksnelheid per frame als het aantal pixels dat per frame verspringt. Renderen in een lagere resolutie verlaagt het aantal pixels dat per frame verspringt, dus dat zou ook een klein beetje moeten helpen. Voeg ook een beetje motion blur toe.
Er zit ook een kleine stottering in op het moment dat de afbeelding recht staat en aan zijn volgende rotatie begint, maar dat is puur een kwestie van de loop goed timen en uitlijnen, of er gewoon een hele lange 9-voudige rotatie van maken.
Denk er trouwens ook aan om hoge resolutie bronmateriaal te houden, aangezien je een vierkant grid moet gaan sub-samplen naar een gedraaid grid.
ik heb dat gerenderd in 25fps.voor het renderen,zag ik al die stottering op het moment dat de afbeelding recht staat balance,en jij kent er precies heel veel van.ik ben nog een beginner,en leer nu nog maar in photoshop animatie,en dit is mijn eerste keer dat ik dit maak,dus heb nog heel veel te leren.
dat is het geworden,heb het dus in photoshop cc gedaan,en daar speelt het vloeiend af,vanaf dat het gerenderd is,dan hapert het terug,kan het ook niet opslaan voor web.het is wel de eerste keer dat ik dit doe,en ik heb nog veel te leren.
grtjes fene
Lijkt nog niet helemaal soepel te gaan bij de overgang naar een nieuwe ronde zeg maar.
Misschien volgende keer premiere pro of After Effects gebruiken? die zijn daar beter voor geschikt denk ik.
Misschien volgende keer premiere pro of After Effects gebruiken? die zijn daar beter voor geschikt denk ik.
don't mind me
Hier is inderdaad Photoshop CC, ondanks dat het wel mogelijk is niet echt voor geschikt
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Pagina: 1