[Multi] Lords of the Fallen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:47
Afbeeldingslocatie: http://ps4portal.de/wp-content/uploads/2013/06/Lords-of-the-Fallen-Banner.jpg

Lords of the Fallen

In een meedogenloze wereld waar geen enkele zonde ooit is vergeten, krijgt Harkyn, een veroordeelde crimineel, een kans op verlossing.
Net op het moment dat de heersers des wereld een manier vinden om al het kwaad uit de mensheid te verbannen, slaat het leger van een ooit versagen en verdreven godheid opnieuw toe.
Harkyn wordt vrijgelaten uit de gevangenis om samen met zijn mentor deze oorlog te stoppen.
Op zijn missie komt Harkyn langs sterke bondgenoten en nog sterkere vijanden…
Hij leert de ware kracht van de Rhogar Lords, de bevelhebbers van het leger en bindt zelf de strijd tegen ze aan, onderweg naar het hart van de demonische dimensie.
Zal de god erin slagen om de mens weer tot slaaf te maken van zijn heerschappij? Is de mens echt in staat om het kwaad uit te roeien? Zullen Harkyn’s zonden ooit echt vergeven worden?

Officiële video's

Officiële website:
http://lordsofthefallen.com/

Genre: Action RPG

Releasedate: 28 oktober 2014
voor de PC, XboxOne en Ps4

Systeemeisen:

Minimaal:
OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (only 64 bit OSs
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 460 or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

Aanbevolen:
OS: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) or Windows 8 (only 64 bit OSs
Processor: Intel Core i7-3770 @3.5 GHz or AMD FX-8350 X8 @ 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 560 ti or better
DirectX: Version 11
Hard Drive: 25 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_c362d07db7a038b6a1c4d14865d4bce9f7c5595c.600x338.jpg?t=1413470505 Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_1872d8f80025edb347c8934e8ccf9e4a6269ea49.600x338.jpg?t=1413470505

Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_2195baa04348778ffca8509fc50b8aa6d450da5d.600x338.jpg?t=1413470505 Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_9af552b9221fd5ad9fea827ae78e42e0ca902674.600x338.jpg?t=1413470505

Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_1647e0eee0e96a5c99b85eadce15c56f1060e185.600x338.jpg?t=14134705055 Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_acddb3c4de98b2b4d39716f10597cfd0f826d212.600x338.jpg?t=1413470505

Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_1ec1c5f99f51916c1ab54c4f16f7af1f7c663321.600x338.jpg?t=1413470505 Afbeeldingslocatie: http://cdn.akamai.steamstatic.com/steam/apps/265300/ss_822ab6f5e86ccbfa610c4e18ecee97847977eae0.600x338.jpg?t=1413470505

Gamplay walktrough footage:
YouTube: Lords of the Fallen Gameplay Walkthrough Part 1 - First Warden - Lords of the Fallen Gameplay
YouTube: Lords of the Fallen Gameplay Walkthrough Part 2 - CUT MY HAND OFF - Lords of the Fallen Gameplay
YouTube: Lords of the Fallen Gameplay Walkthrough Part 3 - MAGIC - Lords of the Fallen Gameplay

[ Voor 33% gewijzigd door Equazor_ op 27-10-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25

Fordox

00101010

Aardige cpu specs in verhouding met de gpu specs zeg...
Wat voor genre is het?

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:47
Genre is Action RPG.(3rd person)

Ze willen met dit spel een soort van Demon's Souls ervaring geven.
Hoge moeilijkheidsgraad en grootse boss battles.

Zelf kijk ik erg naar dit spel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat een spec vereisten zeg! Dat gaat mijn PC niet meer trekken.
Jammer dat de trend schijnt te zijn dat betere graphics een betere game moeten gaan bewerkstelligen terwijl ik qua gameplay niet veel nieuws ontdek aan deze game. Of ben ik nou gek? :P

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Eerste reviews zijn zeer positief, en verraden direct een verwantschap aan de Souls series. Voor mij reden genoeg om hem te pre-orderen....

Goed dat er een onderwerp op het forum over deze game is, zat er ook al een tijdje op te wachten

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
FloydRaalte schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:04:
Vind dit meevallen vergeleken met andere spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Ben ook erg benieuwd naar deze game. Kijk er al een tijdje naar uit.
Las net dat hij morgen al uit komt, wacht wel eerst even de reviews af :)

* Denk dat ik deze toch maar laat liggen.

http://www.vg247.com/2014...-live-get-all-the-scores/

[ Voor 34% gewijzigd door Sanny_83 op 28-10-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Heb hem vanavond gekocht (PS4), hij schijnt te makkelijk te zijn. Maar aangezien ik de Souls games de beste games OOIT vind, heb ik 'm toch maar gekocht.

Hele korte review: het lijkt inderdaad verdacht veel op Dark/Demon Souls. Hele weapon/shield handling is inclusief knoppen gekopieerd. Maar IK vind het niet te makkelijk moet ik zeggen. Bij de tweede boss ben ik toch al 4x dood gegaan voor ik 'm te grazen had. Verder is de (voice)acting niet echt tof. Maar het speelt heerlijk.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Hey peeps, hier PC speler (met Xbox controller). Misschien een stomme vraag maar hoe gebruik je in godsnaam je spells? En dan bedoel ik niet die gauntlet maar 1 van die 4 spells die bij je class hoort :/

[ Voor 5% gewijzigd door M4DMan op 29-10-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook gehaald voor de ps4 , als je souls games leuk vind zal je dit ook wel leuk vinden. Reviews.zeggen ze dat het spel makkelijk wordt later op maar dat vond ik met dark souls series ook

Vooral in dark souls 2 was het met bepaalde builds ook veelste makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

FloydRaalte schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:04:
Jammer dat de trend schijnt te zijn dat betere graphics een betere game moeten gaan bewerkstelligen terwijl ik qua gameplay niet veel nieuws ontdek aan deze game. Of ben ik nou gek? :P
Dit is idd niet echt bijster hoog ofzo, cpu van 5 jaar oud als minimum en gpu van zelfde aantal jaren oud. Enige wat wel wat hoger aan het worden is is hoeveelheid ram, 6 gb. Kijk maar eens wat je voor AC unity moet hebben...

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M4DMan schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:08:
Hey peeps, hier PC speler (met Xbox controller). Misschien een stomme vraag maar hoe gebruik je in godsnaam je spells? En dan bedoel ik niet die gauntlet maar 1 van die 4 spells die bij je class hoort :/
op de PS4 controller (dus zal met xbox controller dan wel B zijn) met rondje. 1x drukken = wisselen tussen spells en ingedrukt houden = use spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zelf ook tevreden met deze game. Het speelt inderdaad leentjebuur bij de Dark Souls serie, maar dat bedoel ik dan echt als compliment. LotF is wel iets toegankelijker en vergevelijker dan DS, zo respawnen mobs bijvoobeeld niet als je gesaved hebt bij de "shards" (lees: bonfire). Begin je al met 2 potions (lees: Estus Flasks) en vind je er in de startzone nog 2. Dus vlak na de 1e boss heb je er al 4.

Spelmacheniek is inderdaad hetzelfde, zelfde controls, zelfde invloeden van attributes op het gebruik van wapens en armor etc. Het voelt wel allemaal net wat meer 'arcadeachtig' aan qua combat (als je DS gewend bent), maar dat went snel . Verder zit alles er wel in: backstab, leapattack, combo's, i-frame roll (als je je dodge goed timed kan je niet geraakt worden), etc.

Oftewel Dark Souls voor beginners, maar ook voor de ervaren Dark Souls speler zeer uitdagend. Je kan het namelijk voor jezelf uitdagender maken. Zo kan je bijvoorbeeld bij bosses bepaalde challenges doen om speciale loot te krijgen (bijvoorbeeld de boss verslaan zonder geraakt te worden, of zonder shield, etc). Ook met het XP systeem kan je het jezelf moeilijker maken. XP kan je tussendoor 'banken' bij de "bonfires", zodat je de XP niet kwijtraakt als je doodgaat. Echter als je besluit om dit NIET te doen krijg je een XP multiplier, waardoor je dus meer XP krijgt per kill en de kans op loot neemt toe (zo vond ik vrij snel al een zeldzame (paars) axe, omdat ik mn xp multiplier op max had = 200% XP). Als je doodgaat vervalt je multiplier weer en kan je opnieuw beginnen.

Vooral het gevoel van succes als je eindelijk een boos verslaat na een paar keer dood te zijn gegaan en je ineens door hebt welke tactiek je moet gebruiken is echt geweldig. (zelfde als dark souls dus) Dit maakt voor mij dat ik het een leuke game vind.

Hieronder nog een tip voor mensen die het wel een beetje moeilijk vinden en die in het begin vooral wat extra hulp kunnen gebruiken. Nogmaals gebruik het alleen als je jezelf in het begin een voordeel wilt geven, maar als je het echt uitdagend wilt houden zou ik het niet gebruiken.

In het begin kom je vrij snel een "portal" tegen die je nog niet kan gebruiken. Vlak nadat je de eerste boss hebt verslagen kan je teruggaan naar die "portal" en dan kan je er wel in. (in de portal vind je overigens een extra potion / estus flask). Op het moment dat je er weer uit komt zijn alle mobs gerespawned. Aangezien het de startzone is zijn deze mobs niet zo heel moeilijk, maar krijg je er aardig wat xp voor. Versla ze weer allemaal en ga vervolgens de portal weer in en weer uit. Hierdoor respawnen ze dus weer en kan je ze weer allemaal verslaan. Ondertussen groet je XP multiplier (tot maximaal x2 XP) en farm je op deze manier heel snel veel XP. Daarnaast neemt door de multiplier je kans op loot toe en kan er dus iets leuks droppen (voor mij dus die 'paarse' axe). Zodra je klaar bent, naar de shard / bonfire in de bossroom en de XP banken en gebruiken voor spells of attribute points. Herhaal zovaak als je wil :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutCha
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-08 12:06
Gisteren het spel gevolgd op Twitch. Zag er mooi uit en liep soepel (wel op top hardware), maar wat me wel opviel was de enorme hoeveelheid crashes. En dan met name tijdens de kritieke momenten en boss fights.
Hebben anderen daar ook ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

AutCha schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:08:
Gisteren het spel gevolgd op Twitch. Zag er mooi uit en liep soepel (wel op top hardware), maar wat me wel opviel was de enorme hoeveelheid crashes. En dan met name tijdens de kritieke momenten en boss fights.
Hebben anderen daar ook ervaring mee?
Jup, heb tot nu toe ongeveer 2 uur gespeeld en 3x crash naar desktop gehad, Lords of the Fallen.exe has stopped working :/ Wachten is op een fatsoenlijke patch vrees ik.. Ook lees ik hier en daar dat er problemen zijn met memory leaks waardoor de game na een tijdje zwaar gaat laggen, dit heb ik ook al meegemaakt.. Die 2 dingen kunnen uiteraard met elkaar te maken hebben, weet niet zeker :+

[ Voor 17% gewijzigd door M4DMan op 29-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Hmm, lijkt me op zich toch wel een leuke game wat ik zo zie en lees. Maar ik heb een luxe probleem, heb nog zo veel games liggen die ik nog moet spelen. Alien Isolatian (mee bezig), Sleeping Dogs Definitive Edition (mee bezig), The Witcher II (even gepauzeerd), Metro 2, The Evil Within, Thief, Wolfenstein the new Order. En AC: Unity en Far Cry 4 komen er ook aan. Pfft, teveel games en te weinig tijd gewoon! Maar daar zullen er wel meer last van hebben. 8)

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ben nu een dagje verder, maar IK vind 'm best lastig. En ik heb Dark Souls en Demon Souls toch allebei 2x zonder heel veel pijn en moeite uitgespeeld. Zit nog steeds in 't begin (2 bosses gehad), maar er zitten wel wat gasten bij waar ik niet langskom zonder 5 potions te gebruiken...

Doe ik iets verkeerd?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Ik ben ook enorme Dark Souls-fan en ga dit spel zeker kopen, maar wacht nog wel even wat patches af. Zijn er op PS4 / XBone ook crashes trouwens?

Wat de moeilijkheidsgraad betreft lijkt er nogal verschil te zijn tussen de classes: de Rogue heeft het moeilijker omdat die weinig armor draagt, en armor schijnt nogal overpowered te zijn. (bron: Twitch-stream van LobosJR) Klopt dat?

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:51:
Ik ben ook enorme Dark Souls-fan en ga dit spel zeker kopen, maar wacht nog wel even wat patches af. Zijn er op PS4 / XBone ook crashes trouwens?

Wat de moeilijkheidsgraad betreft lijkt er nogal verschil te zijn tussen de classes: de Rogue heeft het moeilijker omdat die weinig armor draagt, en armor schijnt nogal overpowered te zijn. (bron: Twitch-stream van LobosJR) Klopt dat?
Ik heb op de PS4 na 4 uur spelen nog geen crashes gehad. Mocht overigens wel gelijk toen ik de game voor het eerst startte een patch van 4.7GB downloaden, dus wellicht dat hiermee één en ander is opgelost.

Ik ben nu met de Warrior aan het spelen. Heb verder nog geen andere classes gespeeld dus ik kan het niet echt vergelijken. Maar wat ik wel merk bij warrior is dat je 100% block shield inderdaad zijn werk goed doet. Wordt nauwelijks geraakt door 'normale' mobs. Wat wel problematisch is, is dat bosses ook unblockables hebben en ik, gezien mijn heavy armor, verdoemd ben tot de 'fat roll'. Omdat ik niet op tijd weg kan duiken heb ik al een paar keer het loodje gelegd tegen bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Prachtige game, wel een beetje buggy. Al 2 vastlopers gehad en een keer de speech-audio verloren ( wel tekst in beeld, geen geluid). Ik hoop dat dat er nog een beetje vanaf gaat. Voor de rest: kleurrijke Dark Souls. Minder beklemmend, wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Heb na 5 uur nog geen vastloper (PS4) gehad.
En, ik vind 'm nog steeds niet te makkelijk. Ligt dat aan mijn skills? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 11:19
Ik snap de kritiek niet zo op de game. Speelt prima, genoeg diepgang en zeer mooie gfx!
Je merkt wel dat het echt een zware game is op de pc. Je moet er geen dingen naast gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Meest buggy spel ooit! eerst werkt de tutorial niet meer. Toen opnieuw geladen
Vervolgens spreek ik met die dude boven aan de trap en blijft dat monster op me inhakken. Toen maar nieuw game gedaan. En vervolgens versla ik het monster en kan ik niet praten met die gast boven aan de trap.

Verder heeft het spel geen anti aliasing opties?
Pff ik heb echt zo'n zuur kat in de zak gevoel na 30 minuten prutsen. Echter geen vastloper. Ik mag hopen dat ze snel een goede patch uit brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Okey ik heb toch nog even doorgespeeld. En de lijken nu eerst weg. Het begin was wel super buggy. Het ziet er wel echt super mooi uit (behalve dan de afwezigheid van AA instelling) hoewel ik wel het gevoel heb dat er iets van AA aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb ondertussen (na 7 uur spelen) de eerste bug ontdekt op de PS4: wegvallende conversaties. Effe opnieuw opstarten helpt. Heb nu nog maar 3 bosses verslagen, maar begint wel steeds beter te voelen, gisteren de Worshiper verslagen, net als bij Dark Souls denk je de eerste 3x doodgaan "what the hell..." en dan krijg je 't door.

Het IS alleen geen Dark Souls. Die blijft hier toch wel bovenuit steken qua gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:05
heb de game net uitgespeeld, 16-17 uur played. begint best moeilijk maar krijgt al snel door hoe en wat. bosses zijn niet al te moeilijk en meeste heb ik op de first try dood.
Laatste boss vond ik wel ultiem kut... fire = bad...

Wel een paar bugs op ps4 versie, hit registration van magic op bosses werkt heel erg wack, gebruik geen magic als een boss iets aan het doen is want 9/10 keer doet het dan geen damage...

2x een crash gehad op de twins, en had net in een new game dat de audio in convo's weg viel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scratcher schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:48:
Hmm, lijkt me op zich toch wel een leuke game wat ik zo zie en lees. Maar ik heb een luxe probleem, heb nog zo veel games liggen die ik nog moet spelen. Alien Isolatian (mee bezig), Sleeping Dogs Definitive Edition (mee bezig), The Witcher II (even gepauzeerd), Metro 2, The Evil Within, Thief, Wolfenstein the new Order. En AC: Unity en Far Cry 4 komen er ook aan. Pfft, teveel games en te weinig tijd gewoon! Maar daar zullen er wel meer last van hebben. 8)
Ho. Stop. Wacht even. Witcher 2 gepauzeerd!? Have you gone mad!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ben ondertussen redelijk opgeschoten. Maar man man man... hoe verder je komt, hoe meer je merkt hoe buggy het in elkaar zit. Echt heel jammer. Camera is gewoon minder stabiel dan Dark Souls. Meerdere bugs. Bijvoorbeeld: ik had de Champion verslagen, maar ging tegelijk met hem dood. Gevolg: geen trophy, kamer waar je niet meer in kunt. Net de Beast verslagen. Kostte moeite. Net gehaald, begin je het gesprekje daarna. BAM. Error en terug naar het Playstation menu. Heerlijk. Dit was mijn laatste impuls aankoop op PSN. Zonde van de 65 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Speelt iemand dit spel nog? :) Ik ben nu al 2 avonden bij de eindbaas (Judge). Maaruh, ik kom er echt niet voorbij. Op YouTube staan wel filmpjes maar die lui doen gewoon meer damage dan ik. Iemand die 'm heeft uitgespeeld met een indicatie welk level je moet zijn om kans te maken? In een goeie bui krijg ik 'm tot 25% van z'n health, maar dan zijn mijn 9 potions wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
Nu voor 35 euri in de PSN store......dat is geen miskoop, zo leuk is ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

VinnieV schreef op maandag 01 december 2014 @ 14:54:
Nu voor 35 euri in de PSN store......dat is geen miskoop, zo leuk is ie wel.
Klopt ja. Heb 'm ondertussen al ff uitgespeeld, maar vond het toch niet helemaal Dark Souls, maar heb me er prima vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Game is in de aanbieding bij PSN! https://store.sonyenterta...00377_00-LORDSOFTHEFALLEN

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 13:02
Gisteren in de store gekocht voor 16 euro nogwat. Ben fan van Fromsoftware games, en als je je er op in stelt dat dit enigzins het zelfde is, maar dan van een minder niveau, dan is het gewoon een leuke game.

Één vraagje, bij opties kun je ''post chromashift'' aan en uit zetten. Iemand die weet wat dit is? Als ik google kan ik niks vinden over het effect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Volgende maand is deze prachtige game gratis beschikbaar voor Xbox One Gold leden.
Ben nog eens begonnen aan deze leuke game als warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:43

justifire

Shut up and squat !!

MiAnVaSa schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:11:
Volgende maand is deze prachtige game gratis beschikbaar voor Xbox One Gold leden.
Ben nog eens begonnen aan deze leuke game als warrior.
Leuk opwarmertje voor Dark Souls 3 :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 15:31:
[...]

Leuk opwarmertje voor Dark Souls 3 :)
Inderdaad, Ben nu bij de Commander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zich al aan NG+ gewaagd? Ik heb het spel bijna uitgespeeld met een strength klasse en zou nog een playthrough willen doen met een andere build. Is het leuker om in NG+ met de Shard of Heroes je stats te resetten of om opnieuw gear te zoeken op een andere save?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17:29
Gratis nu voor psn plus abonnees.
Heb alleen darksouls 3 gespeeld en nu dus begonnen aan lords of fallen.

Is er misschien ook een mogelijkheid voor coop zoals bij de darksouls?
En dan nog iets begon met 2 health lotions , maar nu heb ik er opeens maar 1 linksonder staan.
Zodoende kom ik niet voorbij eindbaas 2.
Enige wat ik nu nog minder aan de game vind is het zwaarlijvig bewegen.
Dat is bij de darksouls toch iets beter voor elkaar, maar voor de rest tot nu toe prima spel.

Snap nog niet alles zoals nu dat ik op m'n linkerarm zo'n vreemd ding kan bevestigen en wat dat dan doet is mij een raadsel... Schild vervalt dan en vervolgens komt er een soort frame op me linkerarm en de zit een blauwe gloed omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:42
Ik heb nog nooit een Dark Souls game gespeeld. Nu deze in de ps plus zit probeer ik m een keer. Dit is toch wel even anders dan mn gebruikelijke spelletjes. Heb de eerste 2 bazen wel gesloopt, maar zeker voordat ik de eerste neer had.. damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:21
Heb dit spel net gescoord, best leuk alleen na 80 minuten krijg ik ineens een random freeze en daarna crash :s
Speel op windows 10 en een 980ti..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
De game is nu 4,99 in de store de (goty versie). Ik ben toe aan iets anders. Is dit iets ? Ik lees wat problemen over de bugs zijn deze verholpen? (Ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lennox-06 schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 19:13:
De game is nu 4,99 in de store de (goty versie). Ik ben toe aan iets anders. Is dit iets ? Ik lees wat problemen over de bugs zijn deze verholpen? (Ps4)
Heb de game op de XONE gespeeld, moet zeggen dat ik hem niet echt super vond, maar voor 4,99 kan het geen kwaad hem aan te schaffen!

:D :D :D
Pagina: 1