game pc - max 550 euro

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04-2021
br00ky schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:36:
Maak het nou allemaal niet te moeilijk voor die jongen...

Beste bassie,
maak een beslissing, kijk een aantal video's, zet dat ding in elkaar en ga lekker gamen :).
Moet die het wel doen lijkt me wel handig maar is zo'n bios update echt nodig want volgends mij kan je ook gewoon een iets oudere bios gebruiken ? En weet iemand of er een nieuwe bios update is voor de msi a78m e35 of kan ik gewoon de standaart bios gebruiken???

en hier bij price watch staat dat deze pcu pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 430W 6 sata connectors heeft en op sicomputers staat dat die er maar 4 heeft wat moet ik nou geloven?

en ik heb gelezen dat je met de OEM versie van windows 8.1 geen andere onderdelen in je pc kan zetten als je wilt upgrdae bijvoorbeeld als je je moederbord ofzo wilt veranderen werkt je windows 8.1 niet meer omdat hij pc gebonden is en dus niet herbruikbaar ? klopt dit of is dat bullshit

zo te zien reageert niemand meer op deze post dus kan een admin dit topic sluiten ;)

[ Voor 52% gewijzigd door bassie909 op 30-10-2014 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:05

br00ky

Moderator Harde Waren
bassie909 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:44:
[...]

Moet die het wel doen lijkt me wel handig maar is zo'n bios update echt nodig want volgends mij kan je ook gewoon een iets oudere bios gebruiken ? En weet iemand of er een nieuwe bios update is voor de msi a78m e35 of kan ik gewoon de standaart bios gebruiken???
Voor de 860k heb je waarschijnlijk geen nieuwe BIOS versie nodig. Volgens de MSI website is die update al begin dit jaar uitgegeven, dus de kans is groot dat als je nu een bord koopt, dat die de goede versie heeft. Je kan het altijd even voor de zekerheid checken bij de webwinkel.
en hier bij price watch staat dat deze pcu pricewatch: Seasonic S12II-Bronze 430W 6 sata connectors heeft en op sicomputers staat dat die er maar 4 heeft wat moet ik nou geloven?
De site van de fabrikant, 6 dus.
en ik heb gelezen dat je met de OEM versie van windows 8.1 geen andere onderdelen in je pc kan zetten als je wilt upgrdae bijvoorbeeld als je je moederbord ofzo wilt veranderen werkt je windows 8.1 niet meer omdat hij pc gebonden is en dus niet herbruikbaar ? klopt dit of is dat bullshit
Dat was bij W7 zo. W8 heeft die restrictie niet meer.
zo te zien reageert niemand meer op deze post dus kan een admin dit topic sluiten ;)
Sluiten doen we alleen als het heel erg uit de hand loopt of als je onnodige topics opent ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polli_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 20:58
Zet dat van BIOS update en MEMtest even uit je hoofd. Ik denk dat je nu voldoende theorie en advies heb gekregen om aan de slag te kunnen. Dus ik zou zeggen zet die pc in elkaar. Tweakers is 24/7 geopend dus jmocht je nog vragen hebben je weet ons te vinden.

[ Voor 11% gewijzigd door polli_ op 30-10-2014 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
polli_ schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:08:
Zet dat van BIOS update en MEMtest even uit je hoofd. Ik denk dat je nu voldoende theorie en advies heb gekregen om aan de slag te kunnen. Dus ik zou zeggen zet die pc in elkaar. Tweakers is 24/7 geopend dus jmocht je nog vragen hebben je weet ons te vinden.
dat is fijn om te horen maar de amd ahtlon x4 860k is bij sicomputers 15 euro omhoog gegaan in prijs :0
Dus ben ik van plan om deze cpu te halen http://www.sicomputers.nl...lon-ii-x4-750k-42278.html
deze heeft 3.4 ghz is dat genoeg om te kunnen gamen?
En kan een fm2 socket in een fm2+ moederbord ?

[ Voor 19% gewijzigd door bassie909 op 31-10-2014 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Geen probleem om mee te gamen en geen probleem met je moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
br00ky schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:25:
Geen probleem om mee te gamen en geen probleem met je moederbord.
Dat is erg fijn om te horen bedankt :)

Nog een vraagje is het slimmer om een paar onderdelen per keer te bestellen of alles in een ?
En ik las veel recensies over dat sicomputers nog wel is te laat levert?
En wat als ik een DOA ( dead on arrival) ondererdeel krijg kan ik dan een nieuw onderdeel verwachten of moet ik het dan opnieuw betalen? En heeft iemand ooit een DOA onderdeel mee gemaakt ?

[ Voor 45% gewijzigd door bassie909 op 31-10-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

bassie909 schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 16:50:
[...]
Nog een vraagje is het slimmer om een paar onderdelen per keer te bestellen of alles in een ?
Als je een lijstje hebt moet je eens klikken op bestelkosten berekenen, zo kom je automatisch bij de goedkoopste oplossing uit :)
En ik las veel recensies over dat sicomputers nog wel is te laat levert?
Hier heb ik zelf nog geen problemen mee gehad, maar heb hier dan ook maar één keer iets besteld.
En wat als ik een DOA ( dead on arrival) ondererdeel krijg kan ik dan een nieuw onderdeel verwachten of moet ik het dan opnieuw betalen? En heeft iemand ooit een DOA onderdeel mee gemaakt ?
3 keer gehad, alle drie met Seagate HDD's. Melding van gemaakt, opgestuurd, bij 2 keer het geld terug gevraagd, een andere keer een ander product gevraagd (een andere HDD).

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
MK1998NL schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:30:
[...]

Als je een lijstje hebt moet je eens klikken op bestelkosten berekenen, zo kom je automatisch bij de goedkoopste oplossing uit :)

[...]

Hier heb ik zelf nog geen problemen mee gehad, maar heb hier dan ook maar één keer iets besteld.

[...]

3 keer gehad, alle drie met Seagate HDD's. Melding van gemaakt, opgestuurd, bij 2 keer het geld terug gevraagd, een andere keer een ander product gevraagd (een andere HDD).
Dus de klanten service is goed?
en hoe verpakken ze de producten zijn ze goed of vreselijk verpakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splitinfinitive
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 08:33

Splitinfinitive

Is altijd net iets te laat :/

br00ky schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:59:
[...]

Goed onthouden. De Kingston's hebben vrij brakke controllers. Niet aan beginnen, ondanks dat ze goedkoop zijn.
Als ik mij niet vergis zat het probleem bij de v300 series niet in de controller maar in het nand geheugen. De eerste versies hadden als ik mij niet vergis degelijk geheugen van Toshiba maar latere versies zijn naar ander nand geheugen over gestapt dat van slechtere chips gebruik maakt in feite dus een bait and switch

Ik heb nu de link waarin dit wordt uitgelegd maar het was volgens mij die site met die duur tests voor ssds
Als ik hem nog vindt voeg ik de link nog even toee

http://www.anandtech.com/...tch-to-slower-micron-nand

[ Voor 7% gewijzigd door Splitinfinitive op 31-10-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
hallo,
ik heb hulp nodig, Ik weet niet of ik zal kiezen tussen een ssd of hdd.
Een ssd zorgt alleen voor sneller laden en het kost meer geld voor minder gb's
een hdd is slomer maar heeft veel meer gb's voor minder geld.

Het opstarten van windows of iets dergelijks interesseert mij niet en je krijgt ook geen fps boost in games dus ik denk dat een ssd gewoon een luxe is die niet in mijn budget pc past ?
iemand nog informatie of tips voor wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik vind het tegenwoordig geen luxe meer eerlijk gezegd, maar je hebt gelijk voor wat betreft het verschil in opslagcapaciteit en dat het geen extra gameprestatie oplevert.

Wat je kan doen, is eerst beginnen met een SSD en over een maand (of hoe snel je die ook bij elkaar hebt gespaard) er een HDD bijkopen.

Als dit geen optie is, zou je nog een SSHD kunnen overwegen. Dat is een soort combinatie tussen een SSD en een HDD. Die werken met een cache gedeelte waardoor die potentieel wat sneller is dan een gewone HDD. Bedenk wel, dat als je de schijf aan het werk zet en je gaat over de cache heen, dat de snelheid ook terugvalt naar gewone HDD snelheid, dus het is niet echt ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
br00ky schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:06:
Ik vind het tegenwoordig geen luxe meer eerlijk gezegd, maar je hebt gelijk voor wat betreft het verschil in opslagcapaciteit en dat het geen extra gameprestatie oplevert.

Wat je kan doen, is eerst beginnen met een SSD en over een maand (of hoe snel je die ook bij elkaar hebt gespaard) er een HDD bijkopen.

Als dit geen optie is, zou je nog een SSHD kunnen overwegen. Dat is een soort combinatie tussen een SSD en een HDD. Die werken met een cache gedeelte waardoor die potentieel wat sneller is dan een gewone HDD. Bedenk wel, dat als je de schijf aan het werk zet en je gaat over de cache heen, dat de snelheid ook terugvalt naar gewone HDD snelheid, dus het is niet echt ideaal.
ik zou inderdaad later een hdd erin kunnen doen ik denk dat ik dat ook ga doen bedankt voor de tip :)
en kan ik met de amd sapphire 7950 battlefield 4 op ultra spelen of is dat iets te hoog gegrepen?

[ Voor 5% gewijzigd door bassie909 op 02-11-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-07 20:54
bassie909 schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:09:
[...]

ik zou inderdaad later een hdd erin kunnen doen ik denk dat ik dat ook ga doen bedankt voor de tip :)
en kan ik met de amd sapphire 7950 battlefield 4 op ultra spelen of is dat iets te hoog gegrepen?
High-med zou wel moeten lukken met acceptabel frames

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD || Pixel 3a - Huawei P10 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

bassie909 schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:09:
[...]

Google is your best friend :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
hallo,
ik zag deze cpu http://www.sicomputers.nl...ancy-zoom-gallery-image-1 en voreg me af of dit een redelijke cpu is 3.2 ghz quad core voor maar 54 euro is dit snel genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Het kan, natuurlijk wel een tandje langzamer dan de eerder genoemde 860k, maar goed, je gpu is ook geen beest, dus dat zal wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
br00ky schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:05:
Het kan, natuurlijk wel een tandje langzamer dan de eerder genoemde 860k, maar goed, je gpu is ook geen beest, dus dat zal wel moeten lukken.
oke en wat betekent dit Maximum geheugen grafische adapter 2048 MB dat staat bij de specificaties van mijn moederbord kan ik dus alleen een 2gb gpu hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat geldt in het geval je een cpu met ingebouwd videokaart neemt, maar dat is niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
br00ky schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:49:
Dat geldt in het geval je een cpu met ingebouwd videokaart neemt, maar dat is niet het geval.
fijn om te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou absoluut niet voor de Kingston SSD gaan, heb die van mij net retour gestuurd (ivm
snelheid van max 180mb (klinkt misschien redelijk, maar mn "normale haalt ook 120mb!))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
Verwijderd schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 15:27:
Ik zou absoluut niet voor de Kingston SSD gaan, heb die van mij net retour gestuurd (ivm
snelheid van max 180mb (klinkt misschien redelijk, maar mn "normale haalt ook 120mb!))
Ja dat klopt omdat kingston voor langzamere chips is gegaan voor een stabielere ssd als het goed is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
hallo,
ik heb nu al een tijdje mijn pc inmiddels al een andere videokaart (gtx 660 ti) en een andere hardeschijf 1tb
maar er zit aan de achterkant van mijn behuizing een randje aluminium van 1 a 1,5 mm dik dit zorgt ervoor dat mijn hdmi kabel niet past en ik heb deze poort wel nodig als ik bijvoorbeeld op mijn televisie wil gamen.
zou het mogelijk zijn dit randje eraf te knippen met een tang ? mvg bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Is dat gewoon in de behuizing? Dan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
MK1998NL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:41:
Is dat gewoon in de behuizing? Dan :Y
nee buiten mijn behuizing :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Dan zou ik een hamer gebruiken. De grootste die je kan vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

MK1998NL schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:49:
Dan zou ik een hamer gebruiken. De grootste die je kan vinden. 8)7
Valt me erg van me tegen MK, lekker kinderachtig. :+

@bassie909:
Zou je een foto kunnen maken van dat randje? Er zijn namelijk een heleboel mogelijke situaties binnen de beschrijving die je geeft. ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie909
MasterPrutser schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:19:
[...]

Valt me erg van me tegen MK, lekker kinderachtig. :+

@bassie909:
Zou je een foto kunnen maken van dat randje? Er zijn namelijk een heleboel mogelijke situaties binnen de beschrijving die je geeft. ;)
het is al gelukt wat een onnozol antwoord dat met die hamer
Pagina: 1 2 Laatste