Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verschoven tracker

Pagina: 1
Acties:

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Topicstarter
Ik had vanochtend (in de desktopversie) ineens een verschoven tracker. Dit was alleen op de pagina's die in het framework hangen (dus niet in de gallery).
Verschoven Tracker??

Succes :)

¯\_(ツ)_/¯

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:11

rob_erwt

What does this button do?

Welke browser en OS? En heb je toevallig custom css draaien?

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Browser: Google Chrome (laatste versie, 64bit)
OS: Windows 8.1 en Ubuntu 14.04 (op allebei geprobeerd, probleem bleef) allebei 64bits

Voor de rest heb ik Custom CSS wel aanstaan, maar ik heb er nog niks mee gedaan/aan veranderd dus daar zou niks mis mee moeten zijn.

(Ik had de taakbalk + browser er even uitgeknipt ivm 'privacy' ;))

[ Voor 10% gewijzigd door Pwuts op 28-10-2014 14:14 ]

¯\_(ツ)_/¯

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-10 22:42
Ik kan het niet reproduceren op Ubuntu 64 bit + Chrome. Heb je plugins of addons geinstalleerd? Surf je via een proxy?

• Pwuts

Pwuts

Topicstarter
Inspector schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:29:
Ik kan het niet reproduceren op Ubuntu 64 bit + Chrome. Heb je plugins of addons geinstalleerd? Surf je via een proxy?
Geen proxy :N. Ik heb wel diverse plugins als Hangouts, Desktop Notifications for Android, Unofficial Tweakers.net News Notifier (:9) en AdBlock Plus. Tweakers.net is bij mij echter gewhitelist in AdBlock, dus dat zou niks uit moeten maken. Het probleem is nu overigens verholpen; ik had het gisteren maar een paar uur.

¯\_(ツ)_/¯