Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-11 15:29
Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/fnyk3lwtd/dg900.png

Doogee DG900

Inleiding.
Na het falen van de DG350, welke zelfs uit productie is, en het succes van de Doogee DG550 ben ik toch wel enigzins nieuwsgierig naar de nieuwste telg van Doogee.

Doogee lijkt slachtoffer van zijn eigen succes. De indruk is gewekt dat ze de grote aandacht in korte tijd niet konden omgaan. De vraag is dan ook of ze dit kunnen goedmaken met de komst van dit nieuwe toestel.
Specificaties.
ModelnaamDG900
CPU:MT6592 ( octa-core 1.7 Ghz Processor)
Geheugen:2GB RAM +16GB ROM
Frequenties:WCDMA 900/2100 & GSM850/900/1800/1900
Camera achter:18.0MP AF with True Flash LED + SONY IMX135 camera , F2.0
Camera voor: 8.0MP + 88° Wild-angle Front-facing Camera
Scherm:5.0" FHD 1080*1920 IPS OGS Full lamination technology
Batterij:2500mAh integrated lithium polymer built-in battery
Sensors:Light sensor , G-sensor , P-sensor, Gesture sensing,
GPS:GPS, A-GPS
Kleur: black, white, Champagne
accesoires1*USB cable, 1*earphone, 1*multi-language user manual, 1* box,
2* Tempered glass screen protector, 1*SIM/SD Card eject tool
Garantie.
Doogee heeft geen garantievoorwaarden op zijn website. Informeer bij je webshop naar eventuele garantie. Bekendere webshops geven over het algemeen wel garantie.
Video's
Alternatieven
Chinese webshops(Momenteel goedkoopste.)

Gezocht

• Mede-auteurs.
  • Input van mede-tweakers ( Heb je een review gemaakt of zie je iets anders graag vermeld in de openingspost. Stuur even een berichtje.)
To do:
  • Originele eigengemaakte foto's toevoegen.
  • Nuttige links met firmware, etc. Toevoegen.
  • Fatsoenlijke reviews vinden.

[ Voor 78% gewijzigd door jhhest op 27-10-2014 02:54 ]

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

• HansMulder
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-10 11:19
Ik zou graag weten of iemand dit toestel al heeft, na de herhaald uitgestelde leveringen zou hij nu toch in iemands bezit kunnen zijn. Gezien de specs en goede ervaringen mij de Dagger DG550 lijkt mij dit wel wat en ik zou hem graag aanschaffen, ware het niet dat ik nog geen fatsoenlijke review heb gezien en geen zin heb om met en fiasco opgescheept te worden.

Verwijderd

Ik heb ze in bestelling, maar inderdaad nog niet te krijgen.

"The newest arrival doogee dg900 is available.
Are you interested in them ?"
..Er zijn wel verkopers/webshops die roepen dat ze meteen kunnen leveren, maar eerst zien dan geloven...

Verwijderd

Ik zou ook wel graag wat ervaringen lezen. Ik heb ook interesse in deze telefoon. Iemand ?

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
t blijft stil terwijl het een goedkope telefoon is met prima specs en een wel heel dikke camera

Verwijderd

Ik heb een DG800 gekocht en die bevalt goed. Maar ik waarschuw wel voor de gammele charger die erbij zit. Ik voelde me er al van het begin af niet lekker bij, hij werd gloeiend heet, echt zo heet dat je hem bijna niet meer aan kon raken.
En ja hoor, een paar dagen geleden kwam het moment dat ik m'n oplader even in het stopcontact had laten zitten, een knetterend hard geluid hoorde, een brand stank rook, en hij was kapot. Hij was echt fysiek kapot, rammelt ook als je hem schudt. Vlug eruit gehaald natuurlijk, maar wat als ik niet thuis was geweest? Misschien was m'n huis wel afgebrand.

Dus mijn advies is: gooi die meegeleverde bagger charger bij de vuilnis, en geef even tien euro ofzo uit voor een nieuwe die je bij elke telefoonwinkel kunt kopen.
Pagina: 1