Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Dat zal compleet aan het probleem liggen, aangezien glazen bollen al een tijdje uit de mode zijn zullen ook weinig mensen in de toekomst kunnen kijken voor je.
Als je je echter nu al zorgen maakt om garantie zou ik toch overwegen of je wel een telefoon van die prijs zou willen kopen.
Als je je echter nu al zorgen maakt om garantie zou ik toch overwegen of je wel een telefoon van die prijs zou willen kopen.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Sony nederland wordt door teleplan afgehandeld als ik me niet vergis. En nee, dan heb je hem niet binnen een week terug.
Ook niet bij andere merken trouwens.
Ook niet bij andere merken trouwens.
sig
weet iemand hoe het zit met krassen op de Z3, lees hier namelijk heel veel over
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Krassen ga je geen garantie voor krijgen. Die vallen namelijk _altijd_ onder user-abuse.
Nee maar of het glas krasgevoelig isD4NG3R schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:10:
Krassen ga je geen garantie voor krijgen. Die vallen namelijk _altijd_ onder user-abuse.
Op welke manier is dat relevant aan de vraag die je in de TS stelt?
Klopt, sorry dat ik van onderwerp verander, maar wilde het graag wetenD4NG3R schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:12:
Op welke manier is dat relevant aan de vraag die je in de TS stelt?
Alle telefoons krassen als er sleutels o.i.d. tegenaan komen.
Tip koop een goede "Tempered Glass Screen Protector" en je hebt geen krassen meer op je display.
Tip koop een goede "Tempered Glass Screen Protector" en je hebt geen krassen meer op je display.
PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)
Laat dan wel zien dat je zelf moeite wilt doen om het op te zoeken, dat is hier namelijk de bedoeling. En krassen, tja, dat hangt af van gebruik.iantje31 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 22:13:
Klopt, sorry dat ik van onderwerp verander, maar wilde het graag weten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe het met de Z3 zit, weet ik niet. Mijn Z kwam met screenprotector. Die zat al snel onder de krassen. Dus al vrij snel hebben we die eraf gehaald. Glas op de achterzijde bleek wel krasgevoelig, scherm zelf is nog steeds krasvrij. Laatst bij een hoesje een screenprotector gekregen. Die heb ik op m'n gebarsten achterkant geplakt (breuk was eigen schuld, geen spontane barst, helaas...) Voor de voorkant nog steeds geen behoefte aan een screenprotector. Ik heb m'n telefoon wel altijd in een verder lege broekzak, dus geen sleutels o.i.d. in dezelfde zak
Pagina: 1