Hallo allemaal,
Ik ben een gamepc aan het samenstellen en heb de configuratie al helemaal klaar. Hieronder een lijstje van wat ik heb:
Nou ben ik alleen nog opzoek naar 3 fullhd monitoren. Hierbij maakt het niet zoveel uit of elke monitor een aparte voet heeft of dat ik een standaard moet kopen. Ik weet nou niet precies welke monitor ik moet hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk multitasken maar zeker ook call of duty en andere games spelen op meerdere schermen tegelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer totaal onder de 600 euro te blijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu een MSI Geforge GTX 970 videokaart. Ik denk dat deze wel genoeg is. Misschien dat er nog 1 bij moet maar dat valt natuurlijk te overwegen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet zoveel uit. Het liefst wel een met een snelle reactietijd onder de 5ms aangezien ik wel een fanatieke gamer ben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst rond de 24 inch en niet te veel energy slurpend
Hartstikke bedankt,
M.vr.gr Ruben
Ik ben een gamepc aan het samenstellen en heb de configuratie al helemaal klaar. Hieronder een lijstje van wat ik heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 158,90 | € 158,90 |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 359,- | € 359,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
1 | TP-Link TL-WN951N | € 19,32 | € 19,32 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 871,86 |
Nou ben ik alleen nog opzoek naar 3 fullhd monitoren. Hierbij maakt het niet zoveel uit of elke monitor een aparte voet heeft of dat ik een standaard moet kopen. Ik weet nou niet precies welke monitor ik moet hebben.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk multitasken maar zeker ook call of duty en andere games spelen op meerdere schermen tegelijk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer totaal onder de 600 euro te blijven.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu een MSI Geforge GTX 970 videokaart. Ik denk dat deze wel genoeg is. Misschien dat er nog 1 bij moet maar dat valt natuurlijk te overwegen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt niet zoveel uit. Het liefst wel een met een snelle reactietijd onder de 5ms aangezien ik wel een fanatieke gamer ben
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst rond de 24 inch en niet te veel energy slurpend
Hartstikke bedankt,
M.vr.gr Ruben