Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Haas_nl
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-01 19:18
Ik zou zeggen echt super gaaf om daar foto's te gaan maken, maar vandaag was de laatste dag...
Misschien moeten we volgend jaar een meetup doen? ;) Al scheur ik op mijn vouwfiets alle locaties af en met een grote groep is dat vrij lastig.

Hier selectie uit paar foto's. Staan er nog meer op mijn
1
flickr.
untitled-122.jpg by Marijn_, on Flickr
2 untitled-176-Edit.jpg by Marijn_, on Flickr
3 untitled-209.jpg by Marijn_, on Flickr
4 untitled-242.jpg by Marijn_, on Flickr
5 untitled-226.jpg by Marijn_, on Flickr
6 untitled-187.jpg by Marijn_, on Flickr
7 untitled-189.jpg by Marijn_, on Flickr
8 untitled-191.jpg by Marijn_, on Flickr
9 untitled-198.jpg by Marijn_, on Flickr

• Nilsepils
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 19-01 21:06
Ik was er vorige week zondag. Gave foto's van die lichten, die heb ik helaas niet gezien, waar waren die te vinden?

Ik ben zelf geen geoefend (hobby)fotograaf, maar heb toch ook een paar foto's van Project Egg gemaakt. Ik heb namelijk een aantal stenen geprint voor het project en mocht er om die reden ook in! Was er erg van onder de indruk nu hij eenmaal helemaal in elkaar zit. Moet wel zeggen dat die bij daglicht echt veel beter tot zijn recht kwam, hoe het licht door de stenen naar binnen viel voelde ontzettend natuurlijk.

• Haas_nl
Die lichten en ook die paardenbloem lampjes waren in de Kazerne.

• Deathchant
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 28-01 16:32

Deathchant

Don't intend. Do!

Nummer de foto's even, dat is wat makkelijker :)

De eerste is wel gaaf. Is er bovenin nou iets meer ruimte over dan onder? Ik ben een zeikerd ;) maar met dit soort foto's let ik zelf altijd op (perfecte) symmetrie.

De tweede vind ik eigenlijk niet echt interessant, maar dat kan een kwestie van smaak zijn omdat ik de designlamp an sich niet zo mooi vind. Daarnaast ogen de verschillende "laagjes" scheef.

Bij de derde foto vind ik het enerzijds druk uitzien, en anderzijds heeft de kleine DoF wel wat. 1 zo'n ding (geen idee wat het is) dat er iets meer uitspringt dan de rest vind ik wel leuk.

De vierde foto...ik vind het mooi uitzien met die steentjes of wat het dan ook mag zijn, maar ik kan me verder geen beeld maken wat dit precies is. Belichting is wel goed.

De vijfde foto vind ik wel erg interessant. Abstract met wat kleurtjes, mooie lijnen, maar die hoek onder afgesneden...dat stoort wel een beetje ;)

De laatste vier foto's zijn hetzelfde. Daar zou ik er 1 uit kiezen om hier in de serie te laten zien.

Canon: 6D | 16-35 F4 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP
Te koop: Canon 40D | Canon 10-22 | Carryspeed FS-PRO

• Haas_nl
@Deathchant
Nr5 dat hoekje pff dat viel mij ook op in lightroom....
Shit dacht ik toen. Maar goed het kamertje waar dat was, was echt mega klein. En ik schoot op 14mm maar als ik had geweten dat het er zo uit kwam zien was ik wel licht nog ff op de grond gaan liggen :)

• Haas_nl
TIP: Volgende week is het weer zover!
Wel 16 euro entree.....
Ik weet nog niet of ik samen met iemand ga of weer alleen, voordeel van alleen is dat je veel meer kan doen en zien en alleen stil hoef te staan bij de dingen die je zelf mooi vind! (een niemand die zeurt dat het te lang duurt met die foto's maken :) )
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True