Momenteel heb ik een laptop (http://tweakers.net/price...v520-s01nl/specificaties/) van 3 jaar oud. Bij het spelen van AC Black Flag merkte ik dat het te veel vroeg van mijn laptop, dus vond ik het tijd voor een pc, zodat ik ook spellen als GTA4, Bioshock Infinite, Skyrim en, als het uit is, AC Unity kan spelen.
Gebruik
Met mijn nieuwe computer, wil ik soms games kunnen spelen, graag ook zware games als het mogelijk is. Ik houd ook van programmeren dus het zou fijn zijn als de computer snel programma's (bijv Netbeans) kan opstarten, en een Android emulator makkelijk kan draaien. Ik denk dat dit wel makkelijk te doen is als er gewoon een SSD in zit.
Prijs
Ik wil rond de €1000 uitgeven aan mijn computer. Voor dat geld wil ik een computer die een mooie tijd mee kan gaan.
Daarmee kwam ik uit bij het volgende lijstje:
Ik ben niet van plan over te klokken. Ik zou het fijn vinden als het systeem stil en energiezuinig is, en ook lekker snel is.
Moet ik voor de GTX970 gaan?
Is dit huidige systeem goed gebalanceerd?
Zijn er andere componenten die beter passen?
Graag hoor ik wat jullie hierover denken.
Gebruik
Met mijn nieuwe computer, wil ik soms games kunnen spelen, graag ook zware games als het mogelijk is. Ik houd ook van programmeren dus het zou fijn zijn als de computer snel programma's (bijv Netbeans) kan opstarten, en een Android emulator makkelijk kan draaien. Ik denk dat dit wel makkelijk te doen is als er gewoon een SSD in zit.
Prijs
Ik wil rond de €1000 uitgeven aan mijn computer. Voor dat geld wil ik een computer die een mooie tijd mee kan gaan.
Daarmee kwam ik uit bij het volgende lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590S Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Asus TUF Gryphon Z87 | € 124,97 | € 124,97 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Seagate Barracuda STBD2000201, 2TB | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Fractal Design Define Mini | € 79,44 | € 79,44 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair Builder CX750 | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 91,70 | € 91,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 944,- | |
Ik ben niet van plan over te klokken. Ik zou het fijn vinden als het systeem stil en energiezuinig is, en ook lekker snel is.
Moet ik voor de GTX970 gaan?
Is dit huidige systeem goed gebalanceerd?
Zijn er andere componenten die beter passen?
Graag hoor ik wat jullie hierover denken.