Gaming monitor voor PS3/PS4

Pagina: 1
Acties:

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:38
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Monitor voor console gaming

Wat is je budget?
Budget tot €200, uitzondering mogelijk mits goede argumentatie

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
De monitor gaat gebruikt worden voor gamen op een PS3 en PS4.

Omdat de monitor gebruikt gaat worden voor consoles is volgens mij 60Hz voldoende. De monitor moet ten minste 1 HDMI aansluiting hebben, maar 2 is een pré. Ik wil de monitor op mijn bureau plaatsen, volgens mij is dan wel handig als de monitor in hoogte te verstellen is. Speakers in monitor zijn optioneel, advies voor een goedkoop speaker setje is ook welkom. Als formaat ben ik aan het kijken naar 23-24 inch. Is 27" te groot voor bureau's, of ook bruikbaar?

Ik had een aantal monitoren gevonden die mijn interesse wekken:
AOC i2369Vm
Iiyama ProLite XB2483HSU-B1
Iiyama ProLite XB2380HS-B1
BenQ GW2450HM
Dell UltraSharp U2414H
Eventueel:
AOC I2757FM Erg groot
IIyama ProLite GB2488HSU Duur en 144Hz overbodig voor console?

Ik heb ook een vergelijkingstabel opgesteld met testresultaten van HWI

Kan iemand mij hier in adviseren?

[ Voor 5% gewijzigd door ivo001 op 26-10-2014 20:17 ]

• ivo001
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:38
Niemand?

• JKMH
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:31
Je hebt een DM! :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Dat door berichten zien we liever niet. Je kan de discussie prima hier voeren hoor.

Het algemeen beleid, kopje "Andere zaken die we duidelijk niet op prijs stellen" laatste bullet.

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-02 14:27

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

ivo001 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 20:14:
Als formaat ben ik aan het kijken naar 23-24 inch. Is 27" te groot voor bureau's, of ook bruikbaar?
Ik heb hier een 27" voor m'n neus en dat werkt prima. Ook voor gaming. Ik raad je wel een resolutie van 2560x1440 aan, anders zou je de pixels kunnen gaan zien.
Ik had een aantal monitoren gevonden die mijn interesse wekken:
AOC i2369Vm
Iiyama ProLite XB2483HSU-B1
Iiyama ProLite XB2380HS-B1
BenQ GW2450HM
Dell UltraSharp U2414H
Eventueel:
AOC I2757FM Erg groot
IIyama ProLite GB2488HSU Duur en 144Hz overbodig voor console?

Ik heb ook een vergelijkingstabel opgesteld met testresultaten van HWI
Geen links naar andere sites AUB. Hier in de Pricewatch hebben we ook een prima vergelijkfunctie :Y
Kan iemand mij hier in adviseren?
Natuurlijk, daar zijn wij voor :)

¯\_(ツ)_/¯

• Gijs
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-02 22:54
MasterPrutser schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 07:45:
[...]

Ik heb hier een 27" voor m'n neus en dat werkt prima. Ook voor gaming. Ik raad je wel een resolutie van 2560x1440 aan, anders zou je de pixels kunnen gaan zien.

[...]

Geen links naar andere sites AUB. Hier in de Pricewatch hebben we ook een prima vergelijkfunctie :Y

[...]

Natuurlijk, daar zijn wij voor :)
Aangezien hij het scherm gaat gebruiken voor een console en hij een budget van max 200 euro heeft denk ik niet dat WQHD (2560x1440) toepasselijk voor hem is. Kun je misschien aangeven hoe ver van je bureau zit(als je op de playstation zit).

Je hebt het ook over een 144hz scherm, dit is volledige overkill voor een console, consoles draaien op max 60fps (veel op minder)

Heb je een voorkeur voor een extreem snel scherm voor de ideale snelle ervaring of heb je liever een mooier scherm ?(qua kleur etc etc)
Pagina: 1