Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Chrome privacy fout

Pagina: 1
Acties:
  • 4.633 views

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vannacht krijg ik in google chrome bij het openen van elke site de melding:

je verbinding is niet privé

Andere browsers doen het ook niet.

De enige oplossingen op google geven aan dat mijn systeemtijd niet goed zou kunnen staan, maar die staat wel goed.

Wat te doen? Zelf niet veel verstand van pc's, maar kan helemaal niks openen dus.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-11 16:16
Wat doet 'ie in incognitomode?
En even dubbelchecken of datum en tijd, tijdzone etc goed staat. Ivm ingaan van wintertijd vannacht.

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:46
Installeer je chrome browser opnieuw ?

Cloud ☁️

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:55

Umbrah

The Incredible MapMan

Wat geven de SSL certificaten aan?

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Onder een 'privacy error' in Chrome staat een hele mooie knop 'Advanced'. Klik er eens op, dan legt hij je haarfijn uit wat er mis is. Kom je er dan nog niet uit, geef dan eens aan wat Chrome vertelt onder 'Advanced'.

Het kan eigenlijk niet anders dan dat je systeemdatum/tijd toch incorrect zijn.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-11 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Toevallig ook dat sinds deze nacht het winteruur van toepassing is. Volgens mij is er toch iets niet juist met je systeemtijd.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Na een aantal keer resetten van de router, opnieuw opstarten en een uur aan de lijn met de provider is het opgelost. Foutje aan hun kant. Bedankt voor de hulp in ieder geval

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:39
Mooi dat het opgelost is. Toch kan ik me geen logisch scenario voorstellen waarbij dit aan de provider te wijten valt. Tenzij je een internetverbinding met censuurdienst (Kliksafe?) afneemt, that is.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-11 17:11

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Volgende keer iets meer eigen inzet en initiatief

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.