MacBook synchroniseren met HTC One/iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijspenny
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-05-2024
Goedemiddag

Alweer een vraag. Lijkt wel alsof ik hier dagelijks mijn dosis vragen kom stellen, maar dit is de laatste - voorlopig toch!

Na de aankoop van mijn MacBook Pro, ben ik zeer tevreden van het besturingssysteem. Vroeger had ik het niet op Apple, ik wist niet waarom iemand zoveel geld wou geven voor een dergelijk toestel. Nu begin ik dat langzaam te snappen.

Nu is mijn GSM (mobiel) ook aan vervanging toe en ben ik sterk aan het twijfelen tussen de HTC One M8 of de iPhone 5S. Heb nu een HTC One M7 en ben er zeer tevreden van, vandaar dat mijn voorkeur naar de M8 gaat. Maar wacht.

Ik vind de functionaliteit om data te synchroniseren via iCloud heel handig: agenda, contacten, notities, ... alles wat op mijn Mac staat, zou dus ook automatisch op mijn iPhone te zien zijn. Is dit ook mogelijk bij de HTC One M8?

Na wat research kwam ik de Sync Manager van HTC tegen, maar zover ik zie moet ik daarvoor de twee toestellen via USB verbinden. Dat neemt het charme toch wel weg, aangezien het bij de iPhone zou lukken via Wi-Fi (iCloud).

Dus de vraag is eigenlijk simpel: kan de HTC One M8 ook automatisch data overnemen van mijn MacBook Pro zonder dat ik een kabel moet aansluiten? Gewoon, over internet dus?