Inleiding
Hi! Tot heden was ik eigenlijk alleen maar actief met Android development, maar iOS moet er vanaf heden ook aan geloven

En ondanks dat dit topic al heel lang inactief is, kant het ongetwijfeld geen kwaad om deze post te doen, want ik heb nieuw spelletje gemaakt genaamd Birdie Birdie. Het is een erg verslavend en minstens zo frustrerend spelletje (althans, vind ik en de rest van de straat ^_^ ). Het is een soort combinatie tussen Duck Hunt en Flappy Bird (schiet alle vogels neer, maar zodra je mist ben je Game Over)

...het is overigens niet alleen voor iOS, maar ook voor Android en zelfs voor Windows (en er komen nog meer aan).
Screenshots:

Omschrijving (zoals in de store)
Beerke de boer heeft een vogelprobleem. Die rotvogels vreten al zijn gewassen op! Dus jouw taak is heel simpel. SCHIET ZE NEER!
Birdie Birdie is een arcade spel, schiet je mis, dan is het Game Over!
Als je de rode vogel neerschiet, dan heb je voor 10 seconden een machinegeweer tot je beschikking. Tik en houd dan vast om al die rotvogels neer te schieten!
Om nog meer punten te verdienen komt er af en toe ook een gele vogel door het scherm vliegen en hoe vaker je deze schiet, hoe meer punten deze vogel waard is, dus mis de gele vogels niet!
YEE-HAW!
Features
* Schiet vogels neer, laat je innerlijke agressie gaan

* Achievements
* Leaderboards
* Ziet er cool uit en voelt 'snappy' met hoge framerate (zelfs op oudere devices)
* Naadloze ondersteuning voor portret- en landschapsmodus (zelfs tijdens het spelen!)
Afsluitend
Ik hoop dat je het een leuk spelletje vindt en als dat zo is, dat je dat met heel je familie, al je vrienden en zelfs met al die vage kennissen wilt delen

Feedback is altijd leuk om te horen!
Links
iOS App Store:
Birdie Birdie for iOS
Website:
Birdie Birdie (als je de website opent op een laptop/desktop, kun je ook direct in je browser spelen!)
QR-Code
Om de app te installeren kun je ook deze QR-code gebruiken

(Opent de website als je achter een PC zit, Google Play als je Android gebruikt en de App Store op een iOS apparaat.)