Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gamen, ook gebruik ik vaak Adobe Photoshop en Ableton Live (Muziekproductie/bewerk programma). Voor de rest besteed ik mijn tijd aan online pokeren en het internet surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb heel weinig verstand van computers, een vriend van mij heeft me geholpen en heeft het volgende samen gesteld:

Nu is dus de vraag of hier nog wat aanpassingen aan gedaan moeten/kunnen worden of dat dit er goed uit ziet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, alleen dat het het liefst 5 jaar minimaal mee gaat..
Ga je overklokken?
Hier ben ik nog niet uit, wat is wijsheid?
Alvast bedankt,
Remy Bakkr Window
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er mee gamen, ook gebruik ik vaak Adobe Photoshop en Ableton Live (Muziekproductie/bewerk programma). Voor de rest besteed ik mijn tijd aan online pokeren en het internet surfen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb heel weinig verstand van computers, een vriend van mij heeft me geholpen en heeft het volgende samen gesteld:

Nu is dus de vraag of hier nog wat aanpassingen aan gedaan moeten/kunnen worden of dat dit er goed uit ziet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt, alleen dat het het liefst 5 jaar minimaal mee gaat..
Ga je overklokken?
Hier ben ik nog niet uit, wat is wijsheid?
Alvast bedankt,
Remy Bakkr Window