Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

BT carkit op aansluiting Nokia carkit

Pagina: 1
Acties:

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-11 17:36

Nox

Noxiuz

Topicstarter
Bij mijn mazda 3 zat er een carkit in voor een oude nokia 3310-achtige GSM. Zo eentje met een externe antenne.

Nu ben ik benieuwd of op de stekker die aangesloten is ook een bluetooth module aangesloten kan worden, er is ook al een microfoon aanwezig.

Ik heb daarvoor de vorige carkit netjes verwijderd en de stekker in zijn geheel losgekoppeld. Ik kan alleen geen info vinden of er voor deze aansluiting andere modules verkrijgbaar zijn... Iemand meldde mij dat dit wel eens een standaardaansluiting kon zijn.

Ik heb een foto van de aansluiting, deze zat op een printje in de nokia carkit. Als hier bijv. Ook een 3.5mm jack gesoldeerd kan worden zou dat ook al fijn zijn. De radio is namelijk niet van superieure kwaliteit...

Foto:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7DvAvFfH3kaaOPrM78IFvCJN/medium.jpg

Type carkit: MCC-1

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:56
Waarom niet gewoon een Parrot setje van Marktplaats halen?

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 13:06

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad, daar kan je wel de microfoon van de vorige carkit inpluggen, zodat je de microfoon niet opnieuw hoeft te leggen. Tevens kan je met de nieuwere parrot sets ook via bluetooth of een sd card muziek afspelen.

---RAWE CEEK!!!---