Ik zoek een?
Ik was van plan om een 2e GTX 980 MSI 4g erin tedoen
Wat is je budget?
Schat GTX 980 rond de €570 en een mobo rond de €200. Maar zeg €800.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever weer een MSI mobo en Nvid aangezien ik al een GTX 980 in mijn systeem heb. Die mag van mijn ook van een andere fabrikant wezen. Maar met deze batch nog geen probleem onder vonden kwa coilwhine etc.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Ik heb nog een 1100Watt liggen van Aerocool en zou dus graag van mijn Current System een SLI build willen maken.
Zoals je ziet zit er nu een Z97-G43 in, en tijdens mijn aankoop van dat bordje heb ik er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan om SLI terunnen. Maar nu lijkt het met toch wel gewoon gaaf om SLI terunnen en voor upcoming games etc GTA V op max settings te kunnen spelen ( en nog wel even vooruit natuurlijk ).
Overclocken is ook een Prio voor zowel CPU als GPU. Zelf zat ik tekijken naar de MPower van MSI z87
pricewatch: MSI Z87 MPOWER MAX
Maar ik weet eigenlijk niet of me CPU cooler etc daar wel oppast. Desnoods zat ik er nog aan te denken om een andere CPU cooler van noctua aantescaffen. Ik heb de GTS gekozen om vanwege mijn Build en kwa kleuren combinatie dat het er erg mooi bij pasten. Zelfde geld voor de Mobo. Rood, je snap het
Maar mocht iemand hier andere ideeén over hebben hoor ik graag andere aanpassingen.
Ik was van plan om een 2e GTX 980 MSI 4g erin tedoen
Wat is je budget?
Schat GTX 980 rond de €570 en een mobo rond de €200. Maar zeg €800.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liever weer een MSI mobo en Nvid aangezien ik al een GTX 980 in mijn systeem heb. Die mag van mijn ook van een andere fabrikant wezen. Maar met deze batch nog geen probleem onder vonden kwa coilwhine etc.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
[i]Ik heb nog een 1100Watt liggen van Aerocool en zou dus graag van mijn Current System een SLI build willen maken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Boxed | € 299,50 | € 299,50 |
| 1 | MSI Z97-G43 GAMING | € 107,95 | € 107,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G | € 557,- | € 557,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F4 EG HD204UI, 2TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master CM Storm Stryker | € 131,95 | € 131,95 |
| 1 | Cooler Master V8 GTS | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Corsair Vengeance 16GB 1600MHz CL10 | € 145,84 | € 145,84 |
| 1 | Aerocool Strike-X 1100W | € 123,- | € 123,- |
| 1 | OCZ Vertex 4 128GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 110,95 | € 110,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.544,14 | |
Zoals je ziet zit er nu een Z97-G43 in, en tijdens mijn aankoop van dat bordje heb ik er eigenlijk nooit echt bij stil gestaan om SLI terunnen. Maar nu lijkt het met toch wel gewoon gaaf om SLI terunnen en voor upcoming games etc GTA V op max settings te kunnen spelen ( en nog wel even vooruit natuurlijk ).
Overclocken is ook een Prio voor zowel CPU als GPU. Zelf zat ik tekijken naar de MPower van MSI z87
pricewatch: MSI Z87 MPOWER MAX
Maar ik weet eigenlijk niet of me CPU cooler etc daar wel oppast. Desnoods zat ik er nog aan te denken om een andere CPU cooler van noctua aantescaffen. Ik heb de GTS gekozen om vanwege mijn Build en kwa kleuren combinatie dat het er erg mooi bij pasten. Zelfde geld voor de Mobo. Rood, je snap het
Maar mocht iemand hier andere ideeén over hebben hoor ik graag andere aanpassingen.