Overwatch profile awesomo#2162
Welk modem? Welke ISP? Wat heb je al geprobeerd?
Het is een Cisco modem van Ziggo. Er zat eerst nog een router tussen maar die is er nu (tijdelijk) tussenuit.
Meestal heb ik wel een idee waar ik op moet zoeken maar nu echt geen idee omdat ik met zoveel programma's nu problemen heb. Kan bijvoorbeeld ook geen torrents meer downloaden met uTorrent.
Wat ik heb geprobeerd:
- Modem een minuut (ofzo) uitgezet en weer aangezet.
- IP Release, Renew, and Flush DNS (kwam ik tegen als ik op de error zoek die league of legends geeft)
- IP Helper uitgeschakeld in services (kwam ik ook tegen als ik op error van league zocht)
Meestal heb ik wel een idee waar ik op moet zoeken maar nu echt geen idee omdat ik met zoveel programma's nu problemen heb. Kan bijvoorbeeld ook geen torrents meer downloaden met uTorrent.
Wat ik heb geprobeerd:
- Modem een minuut (ofzo) uitgezet en weer aangezet.
- IP Release, Renew, and Flush DNS (kwam ik tegen als ik op de error zoek die league of legends geeft)
- IP Helper uitgeschakeld in services (kwam ik ook tegen als ik op error van league zocht)
Heb er verder geen verstand van, maar kan het zijn dat de poort nu niet meer hetzelfde is? Bij uTorrent geeft hij altijd aan welke poort er gebruikt wordt in de settings.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Ja het probleem is dat het dus niet alleen uTorrent is die niet werkt maar ook league of legends, steam, battle.net app werken niet. Of is dat 1 port voor alles?
uPnP aanzetten in je cisco modem?
---RAWE CEEK!!!---
uPnP stond al aan.
Staat het modem toevallig niet in bridge-mode (gezien je er tijdelijk nu geen eigen router achter hebt hangen)?
Ey!! Macarena \o/
Hmm, het was de firewall in het modem ofzo ^^ Alles lijkt nu weer te werken...
Ik heb hier recent ook problemen mee gehad.
Door een DNS van google te gebruiken (8.8.8.8 of 8.8.4.4) waren voor mij de problemen opgelost
Door een DNS van google te gebruiken (8.8.8.8 of 8.8.4.4) waren voor mij de problemen opgelost
Pagina: 1