Nvidia configuratiescherm update niet

Pagina: 1
Acties:

• Pwnage
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-03-2024
Hallo mede tweakers!

Ik heb een vraagje. Ik heb kort geleden een nieuwe game laptop gekocht, de G750 Asus ROG. Nu werkt alles naar behoren, alleen mijn nvidia configuratiescherm werkt niet. Ook heb ik 2 videokaarten, een is een ingebouwde en de ander is een Nvidia Geforce GTX 870M. Nu wil ik instellen dat mijn games standaard opstarten met de nvidia videokaart. Echter als ik dit steeds heb geselecteerd, en het configuratiescherm afsluit, springt hij automatisch weer terug naar de ingebouwde videokaart.Ook blijft dit configuratiescherm de hele tijd, ook al verwijder ik hem en installeer ik de nieuwste. Nu vraag ik jullie of jullie weten hoe ik de ''geupdate'' configuratiescherm krijgt, en of dat jullie weten hoe ik het probleem oplos met de videokaart selecteren. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik upload een screenshot van mijn configuratiescherm op dit moment.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/211sy0i.png

[ Voor 5% gewijzigd door Pwnage op 26-10-2014 12:27 ]

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 13:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Volgens mij moet je dat niet instellen in het Nvidia scherm, maar in het inteldriver scherm :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Pwnage
Daar is geen optie aangegeven daarvoor :(

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-11-2025
- Staat je power management op high performance? (Windows energiebeheer)
- Driver updates zelf gedaan of aanbevolen driver van Asus voor jouw model? (Soms gaan dingen enorm mis wanneer je driver updates doet op een laptop)

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

• Pwnage
Ik heb eerst die van de aanbevolen ASUS site gedaan, en nu die van nvidia zelf. Hierbij heb ik nog steeds alleen de 3D instellingen in het control panel van Nvidia, maar nu blijft mijn nvidia kaart wel de automatische keuze.
Ik heb wat rond geneusd op internet en op vershillende fora staat dat wanneer je 2 videokaarten hebt, de display en video instellingen die normaal bij nvidia staan, nu bij het control panel van intel worden gevoegd.