Hallo daar, een vriend van me wil graag een pc bouwen om mee te kunnen gamen, opnemen en streamen. Hij heeft 440 euro liggen voor de computer zelf.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil dus gamen, opnemen en streamen. Hem kennende zou hij ook alles 4k en 120 fps willen spelen maar ik ben bang dat hij daar maar niet op moet hopen. Verder wil hij nog wat simpel video bewerken en twee schermen tegelijk gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij wil 440 euro uitgeven aan de computer zelf maar heel misschien kan daar een beetje bij als dat voor duidelijk verschil in performance zorgt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft geen componenten in z'n bezit, wel alle randapperatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik bij elkaar gezocht, ik heb eigenlijk gewoon een moederboard en processor gepakt die ik in andere pc's rond deze prijs zag zitten, een GPU waar ik zelf wel goede ervaringen mee heb, niet te dure RAM en HDD, een kastje dat ik er wel net uit vind zien voor de prijs en toen heb ik de duurste voeding toegevoegd die nog in het budget past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, helemaal niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Liever wel, als ik me niet vergis zou dat de kosten wat moeten drukken zolang je geen gekke koeling hoeft toe te voegen.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil dus gamen, opnemen en streamen. Hem kennende zou hij ook alles 4k en 120 fps willen spelen maar ik ben bang dat hij daar maar niet op moet hopen. Verder wil hij nog wat simpel video bewerken en twee schermen tegelijk gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hij wil 440 euro uitgeven aan de computer zelf maar heel misschien kan daar een beetje bij als dat voor duidelijk verschil in performance zorgt.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft geen componenten in z'n bezit, wel alle randapperatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik bij elkaar gezocht, ik heb eigenlijk gewoon een moederboard en processor gepakt die ik in andere pc's rond deze prijs zag zitten, een GPU waar ik zelf wel goede ervaringen mee heb, niet te dure RAM en HDD, een kastje dat ik er wel net uit vind zien voor de prijs en toen heb ik de duurste voeding toegevoegd die nog in het budget past.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 66,60 | € 66,60 |
| 1 | Gigabyte GA-AM1M-S2H | € 26,99 | € 26,99 |
| 1 | MSI Radeon R9 270 2GB GAMING | € 153,- | € 153,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 49,95 | € 49,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 439,49 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, helemaal niet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Liever wel, als ik me niet vergis zou dat de kosten wat moeten drukken zolang je geen gekke koeling hoeft toe te voegen.
Alvast bedankt!