Ben aan het oriënteren voor een nieuwe keuken en het grootste probleem op het moment is het bepalen van het juiste fornuis. Het aanbod is overweldigend, Maar heb geen idee waar ik op moet letten. Ik weet ook niet wat de budgetmerken zijn of welke daadwerkelijk kwaliteit leveren.
So far bij iedere keukenboer erop gewezen dat boretti voornamelijk briljante marketing heeft en daarom wordt het overal afgeraden, maar verder lijkt iedere keukenboer zijn eigen lucratieve inkoopcontract heeft gezien de uiteenlopende adviezen.
Ik ben een redelijk fanatieke kok en mijn vrouw bakt graag (meerdere) taarten. Budget is enigszins afhankelijk van de rest Vd keuken maar zal tussen de 2.000 en 4.000 liggen.
Wensen:
90-120cm
redelijk vermogen van de pitten.
Duurzaam
Liefste in het zwart leverbaar
Bij +90cm meerdere ovens anders liever 1 grote.
Robuust, dus niet van die laffe gietijzeren roostertjes bovenop
Wat heb ik zelf al gevonden:
model wat me op dit moment het meest aanstaat is de stoves richmond 1100dft. Goed uiterlijk, mooie ovenfuncties en veel pitten.
Ben eigenlijk voornamelijk op zoek naar inhoudelijk en technisch advies. Want geen idee op welke specificaties ik moet letten.
So far bij iedere keukenboer erop gewezen dat boretti voornamelijk briljante marketing heeft en daarom wordt het overal afgeraden, maar verder lijkt iedere keukenboer zijn eigen lucratieve inkoopcontract heeft gezien de uiteenlopende adviezen.
Ik ben een redelijk fanatieke kok en mijn vrouw bakt graag (meerdere) taarten. Budget is enigszins afhankelijk van de rest Vd keuken maar zal tussen de 2.000 en 4.000 liggen.
Wensen:
90-120cm
redelijk vermogen van de pitten.
Duurzaam
Liefste in het zwart leverbaar
Bij +90cm meerdere ovens anders liever 1 grote.
Robuust, dus niet van die laffe gietijzeren roostertjes bovenop
Wat heb ik zelf al gevonden:
model wat me op dit moment het meest aanstaat is de stoves richmond 1100dft. Goed uiterlijk, mooie ovenfuncties en veel pitten.
Ben eigenlijk voornamelijk op zoek naar inhoudelijk en technisch advies. Want geen idee op welke specificaties ik moet letten.