Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:14
Heeft iemand ervaring in het opzetten van een goede workflow op de ipad.

Wat ik zoek is een mannier om documenten te maken op de ipad en deze makkelijk op mijn werk pc (windows) te openen.

Daarnaast wil ik ze vanuit mijn mail openen en makkelijk kunnen mailen...

Hopelijk heeft iemand een tip voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:21
Documenten in de iWork apps maken. De bestanden kun je benaderen via icloud.com.

Of je kunt ze exporteren naar dropbox en via je computer deze bestanden bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:22
iCloud bestanden zijn ook op de pc te benaderen

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dat geldt ook voor Dropbox, MS Drive, etc. Ik vind bijvoorbeeld Onenote erg handig in gebruik.

Wat bedoel je met 'documenten'? Dat kan van alles zijn.

Het lijkt me ook goed als je aangeeft welke apps en manieren je hebt gebruikt / waarom het niet bevalt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:14
Op dit moment zit ik op de iPad nog niet echt vast aan bepaalde toepassingen. Het gaat om word en excel files. De uitdaging zit hem vooral in het ontbreken van shared storage. Op een pc download je een bestand, zet hem in een folder en dat is waar je mee werkt.
Ik was wel eens begonnen met dropbox. Echter dan heb ik daar een bestand in staan. Dan open ik dat bestand in een document bewerk programma en dan heeft die een copy. Als ik dat document dan al weer in dropbox krijg dan is dat vaak ook weer een copy. Hiermee krijg je dus overal copy bestanden wat uiteindelijk fouten geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 10:38
Ik ben momenteel de Microsoft office 360 service aan het testen (eerste maand gratis), daarna 10 euro per maand, maar wel met meerdere personen te delen. Tot nu toe werkt het perfect, bestanden op je pc en ipad syncen automatisch, verder gewoon volwaardig word, excel, powerpoint etc..
Pagina: 1