Hoi,
Ik heb voor de playstation 4 een turtle beach PX4 headset.
Ik heb deze sinds juni, alleen sinds vorige week gaat de headset niet meer aan.
Dit probleem doet zich al voor de 2e keer voor, de vorige keer deed de headset het opeens na een dag weer. Nu werkt de headset al voor een week lang niet meer.
Als ik de power knop indruk gebeurd er niks meer, de blauwe led gaat ook niet aan.
Wel staat de receiver nog gewoon aan en is de headset volledig opgeladen. De rode led brandt gewoon als ik hem in de oplader doe in ieder geval.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Opladen in andere usb port. Opladen in mijn computer.
- Power cycle reset, door de mute knop 15 sec in te drukken. http://support.turtlebeach.com/entry/830517408/
- Stroom uit de receiver gehaald en opnieuw erin gedaan.
- Alle mogelijk knoppen voor een tijd ingedrukt.
- Dezelfde stappen heb ik ook nog eens geprobeerd tijdens het opladen.
Dit alles lijkt niet echt wat gedaan te hebben.
Heeft iemand anders nog een idee, of weet iemand soms hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen.
De aankoop bon heb ik niet, dus omruilen is geen optie.
Ik heb voor de playstation 4 een turtle beach PX4 headset.
Ik heb deze sinds juni, alleen sinds vorige week gaat de headset niet meer aan.
Dit probleem doet zich al voor de 2e keer voor, de vorige keer deed de headset het opeens na een dag weer. Nu werkt de headset al voor een week lang niet meer.
Als ik de power knop indruk gebeurd er niks meer, de blauwe led gaat ook niet aan.
Wel staat de receiver nog gewoon aan en is de headset volledig opgeladen. De rode led brandt gewoon als ik hem in de oplader doe in ieder geval.
Ik heb het volgende al geprobeerd:
- Opladen in andere usb port. Opladen in mijn computer.
- Power cycle reset, door de mute knop 15 sec in te drukken. http://support.turtlebeach.com/entry/830517408/
- Stroom uit de receiver gehaald en opnieuw erin gedaan.
- Alle mogelijk knoppen voor een tijd ingedrukt.
- Dezelfde stappen heb ik ook nog eens geprobeerd tijdens het opladen.
Dit alles lijkt niet echt wat gedaan te hebben.
Heeft iemand anders nog een idee, of weet iemand soms hoe ik hem weer aan de praat kan krijgen.
De aankoop bon heb ik niet, dus omruilen is geen optie.