twee simpele vraagjes

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hallo iedereen,

heb net de eerste keer een pc zelf in elkaar gezet, en nog goed ook want hij doet het!!

Nu heb ik alleen twee simpele vraagjes:

1: Wat moet ik er nu allemaal gebeuren nu ik windows erop heb gezet? Ik weet namelijk dat ik wel eerst de drivers van het moederbord moet installeren, moet er verder nog iets?

2: Verder zijn die drivers van het moederbord op een cd meegeleverd. Ik krijg de dvdrom waarschijnlijk pas overmorgen binnen, weet iemand een goed programma die van een cd een USB kan maken? (zodat wanneer ik de usb erin doe, ik hetzelfde zou krijgen als wanneer ik de cd erin zou hebben gedaan)

Ik ken namelijk wel een paar, maar die werken alleen met iso files van windows, niet met gewone cd's

Alvast bedankt allemaal voor de moeite!

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

1: Drivers installeren en dan whatever jij wil.
2: Downloaden vanaf de fabrikant haar website, op de CD zijn waarschijnlijk al flink verouderd.

En dan mijn vraag: Wat heeft dit te maken met Overclocking & Tweaking?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Ik wist niet waar het anders bij zou horen?

Maar toch bedankt!

[ Voor 20% gewijzigd door N.Uckerman op 26-10-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk in je devicemanager. Alles waar je een ! of ? voor ziet staan ontbreekt het waarschijnlijk aan de juiste driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Naast dat deze vragen niet thuishoren in Overclocking & Tweaking voldoen zij ook niet aan de eisen zoals vermeld in Het algemeen beleid. GoT is geen helpdesk en we verwachten dan ook dat je zelf enig onderzoek doet. Aangezien ik nergens terugzie wat je zelf hebt gedaan om een antwoord op je vragen te vinden, gaat dit topic dicht.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.