Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

BLuetooth probleem met mic(draadloze headset)

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

Ik heb een turtle beach px4 gekocht voor de ps4 en pc. nou werkt het perfect op de ps4, maar op de pc heb ik alleen geluid. nu heb ik een bluetooth usb gekocht en ik doe die usb erin en ga naar start>zoekbalk>blue> een blue tooth apparaat toevoegen en daar zie ik de px4 bij staan dus ik wil het toevoegen en dat lukt, maar nu komt het. als ik naar Apparaten en printers ga zie ik daar de px4 logo staan met een melding dus ik druk op probleem oplossen en er moet een stuurprogramma geinstalleerd worden, maar welke dat dan? als ik het automatisch naar laat zoeken vind die niks en ik heb heel internet afgezocht voor een antwoord, maar vind helaas niks dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

gevonden problemen
'Bluetooth-randapparaat' heeft geen stuurprogramma

met vriendelijke groet Ron Steens

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Hou het alsjeblieft bij een topic.

Waarom noem je de driver problemen niet in het andere topic?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Idd. Hetzelfde bericht in verschillende fora posten wordt niet erg gewaardeerd.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.