Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• corientjuhh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-03-2021
Hoi allemaal,

Google wou me niet echt helpen dus ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden :)

Vandaag heb ik een galaxy note 3 aangeschaft, maar hier gaat dus een micro simkaart in en in mijn oude note een normale
Ik wil graag mijn note 3 installeren, maar verder nog niet in gebruik nemen (heb nog geen bescherming)
Maar kan ik in mijn note 1 een microsim doen?
Of moet ik gewoon nog even wachten op een adapter en dan verder met mijn note 3 gaan?
Ik heb trouwens een voorgedrukte simkaart, kan de microsim er zo uitdrukken, maar of ik m terug in de simkaart kan doen en dan in mijn telefoon of de microsim in mijn telefoon kan doen weet ik dus niet
Wie o wie heeft t verlossende woord?

• JuulP
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-10-2021
Niet doen, ik heb dit een keer met mijn oude note gedaan. De microsim uit de simkaart gedrukt en later weer gebruikt in de note, microsim weer omhuld met het oude deel van de simkaart, werkte wel maar ik kreeg de simkaart er niet meer uit en moest de Note demonteren om mijn sim er weer uit te krijgen.
Ik zou even wachten op een echt microsim naar sim adapter.

• corientjuhh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-03-2021
Lees trouwens ook verhalen dat je met zo'n microsim adapter de simkaartlezer van je note 1 sloopt
Heb net een mail gedaan naar mn provider of t mogelijk is dat ik een 2e simkaart krijg met hetzelfde nummer ivm mijn probleem

Maar bleef de simkaart verder klemmen ofzo?
Hoe kwam t dat je m er niet meer uitkreeg?