Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

geen geluid maar via audio-jack na plaatsen HD videokaart

Pagina: 1
Acties:

• piethoogland
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-11 16:48
Beste tweakers

ik heb in een HP DC7800 C2D E8400 een losse videokaart gezet voor het spelen van sims 4
deze

nu doet het geluid het niet meer via de audio-jack enige apparaat wat bij geluidsapparaten staat is hd hdmi audio uit. oid.

de audio apparaten hebben geen hdmi maar alleen een audio jack en nu geen geef hij geen geluid meer. bij apparaatbeheer staat alleen hd audio device. ik weet niet wat dat eerst was en heb de pc niet op locatie.

Is het normaal de een videokaart andere apparaten voor geluid uitschakelt?
wat is de handigste oplossing? dacht zelf aan een usb audio device natuurlijk niet de mooiste oplossing

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb hier ook meerdere geluidskaarten, en je kan zelf kiezen welke je als default (standaard) wil gebruiken. In iedergeval in Windows 7. En zo gebruik ik het dan ook. Laptop -> TV via HDMI, maar audio gaat gewoon via de standaard ingestelde externe geluidskaart.

Ey!! Macarena \o/

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
kijk eens bij afspeel apparaten en vink deze 2 eens aan

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jGkWKM7.png

• piethoogland
@ tuberdude heb ik geprobeerd. maar hij laat slechts één device zien alleen de hdmi

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Als onboard geluid in het BIOS op auto stond dan is die nu waarschijnlijk uitgeschakeld, kijk eens in het BIOS en zet onboard geluid op enabled.

• piethoogland
De eerste 2 reacties bevestigen mijn kennis van zaken / dat het zou moeten werken.

Dat het in de Bios zit lijkt mij het meest logisch helaas heb ik het systeem niet hier zal het testen en laten weten of het gelukt is.

Wederom bedankt voor de goede en snelle hulp

[ Voor 9% gewijzigd door piethoogland op 26-10-2014 00:01 ]

Pagina: 1