Reactie score vastzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 22:10
Geachte redactie,

In het topic 'Softwarefouten kosten Nederlandse economie jaarlijks 1,6 miljard euro' kaart gebruiker Maarten21 een pijnpunt aan. Ik kan me vinden in zijn reactie, net als vele andere gezien de scorekaart van zijn reactie. Als ik sensatie nieuws wil open ik de Telegraaf en niet Tweakers.net.

Hoe kan het dat een moderator zo'n kritische reactie zo gemakkelijk af kan straffen? Nu begrijp ik dat de eerste post bij een artikel niet de plek is voor zo'n discussie, maar ben toch stiekem wel benieuwd of Tweakers iets doet met zulk commentaar?

Met vriendelijke groet,

Casper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-07 16:56
Eens, daarnaast met zo'n admin-edit op de eerste post maken de moderators er meteen een beladen discussie van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Vragen over moderaties horen in Tweakers Moddereter Forum. :)

Verder is dit een hele bewuste sturing van de discussie. Bij het artikel zelf staat de discussie alleen maar in de weg, hij gaat niet over het artikel zelf, maar over meerdere artikelen, en bovendien hoeft de redactie daar niet mee te lezen. Het is dus een offtopic reactie die als zodanig wordt gewaardeerd, mét een aanwijzing waar de discussie wel thuishoort.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat komt omdat dat commentaar niet thuishoort op de FP, maar in het Geachte Redactie-forum, dat voor dat soort dingen bedoeld is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-03 22:10
Heldere uitleg wat betreft het handelen van de moderator, bedankt.

Onhandig van me om mijn eerste vraag te richten aan de moderators, terwijl de kern van het verhaal gaat over de sensationele schrijfwijze van enkele artikelen. En dat blijkbaar minder op prijs gesteld wordt door een groep(je?) Tweakers. Mogen we nog terug naar de "Geachte redactie" afdeling? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:57

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Open daar maar een extra topic voor, dan gaan de twee discussies niet door elkaar heen. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1