Topic allemaal trollen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/17231

Daar dus, alle nieuwe postst hebben een troll gekregen...
Lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

* KeX to the rescue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 12 juni 2001 21:50 schreef KexDaFlex het volgende:
* KeX to the rescue :)
Jaymz covering KeX's back

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-10 11:56

Arno

PF5A

Ik heb ff 16 dure modpoints weggegeven om te proberen alle trolls weg te krijgen... is aardig gelukt :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 00:15

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 12 juni 2001 22:05 schreef Traag het volgende:
Ik heb ff 16 dure modpoints weggegeven om te proberen alle trolls weg te krijgen... is aardig gelukt :)
You are appreciated :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

* KeX heeft er een puntje of 25 tegenaan gemikt om de meeste trollen iets bij te stellen.

Waarschijnlijk staan er door de grootscheepse TMF onttroll actie een aantal foutieve scores. Dat laten we over aan de stichting nazorg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 12 juni 2001 22:05 schreef Traag het volgende:
Dure modpoints? Koop jij die dan? :P

/me gaat straks nog wel even stichting nazorg spelen. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft al gereageerd, helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
3 posts waren nog troll = 3 laatste modpoints.
Overigens valt het op dat er wisselend gemod wordt de laatste paar dagen. De ene keer een topic met een discussie die nergens op slaat en die ook goed gemod is (alles wordt heen en weer gemod maar blijft laag gewaardeerd) maar dan heb je later weer van die onzin verhalen die helemaal naar +4 gaan. bijv http://www.tweakers.net/nieuws/17233, daar kon eigenlijk iedere post wel een paar puntjes naar beneden. heb daar 25 modpoints naar beneden zitten modden...

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Dat was mij ook al opgevallen zie hier :
[topic=160760]

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Op woensdag 13 juni 2001 09:37 schreef mr_a het volgende:
...
Overigens valt het op dat er wisselend gemod wordt de laatste paar dagen. De ene keer een topic met een discussie die nergens op slaat en die ook goed gemod is (alles wordt heen en weer gemod maar blijft laag gewaardeerd) maar dan heb je later weer van die onzin verhalen die helemaal naar +4 gaan....
Iedereen kan modden en met veel nieuws en een lange modQ wordt gewoon niet alles gechecked en gedoublechecked door de wat meer fanatieke Mods en de MoLiCe. Zonder vergelijk geen geheel en dus verschillend gemodde draden.

Bij overvloed aan te modden draden gaat denk ik ook de specifieke voorkeur naar draden meewegen. Er zijn van die onderwerpen waar het ellende is om doorheen te worstelen. En als je een volledige draad goed wil modden dan moet je het nieuwsitem op T.net, de bron en alle eerdere reacties lezen.

Eeen draad als:
Bill gates yadayada met 74 reacties waarvan je vantevoren weet dat 75% blaat is vind ik persoonlijk geen pretje. Het versterkende effect is ook nog dat juist degene die in dit soort draden posten vantevoren nog modden waardoor de neerwaartse spiraal gestimuleerd wordt. De blaat spekt de blaat zullen we maar zeggen.

Persoonlijk heb ik ook last gehad van een krater in mijn modpuntenrugzakje. Deels door BC3 en de lichte demotivatie als gevolg daarvan.

* KeX heeft wel het gevoel dat het weer langzaam de goede kant opgaat voor de beperkte middelen die er op het moment zijn :)
Pagina: 1