Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629817

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb onlangs een Maximus ranger aangeschaft, alles werkt prima. nu wilde ik alleen de power button van mijn kast weer gaan gebruiken maar deze werkt niet meer, kan dit komen doordat er een powerbutton op het mobo zelf zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387314

Draai het stekkertje van je PWB eens om op je moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387314

Kom je alleen reageren om iemand op z'n puntjes te wijzen of heb je ook daadwerkelijk ook nog een nuttig advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:32

The Executer

Lekker belangrijk!

Waar -The_Mask- op doelt is dat de powerbutton een maak-contact is. Deze maakt contact op het moment dat hij ingedrukt is. Zo'n contact is niet "richtingsgevoelig" dus omdraaien zal niet helpen.
Anoniem: 629817 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:07:
Hallo Tweakers,

Ik heb onlangs een Maximus ranger aangeschaft, alles werkt prima. nu wilde ik alleen de power button van mijn kast weer gaan gebruiken maar deze werkt niet meer, kan dit komen doordat er een powerbutton op het mobo zelf zit?
Kun je de schakelaar eens doormeten met een multimeter? Dan weet je of het in je schakelaar of moederbord zit.

[ Voor 55% gewijzigd door The Executer op 25-10-2014 12:43 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 09-08-2024
Anoniem: 387314 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 12:30:
[...]

Kom je alleen reageren om iemand op z'n puntjes te wijzen of heb je ook daadwerkelijk ook nog een nuttig advies?
Hij heeft wel een punt... bij een schakelaar maakt het niet uit of je de stekker er links of rechtsom op aansluit.
Een schakelaar heeft geen + en - maar maakt alleen maar verbinding tussen punt a en punt b

Het nuttige advies is dus dat het niet uitmaakt om het stekkertje om te draaien.

8)7 The Editor was me net voor :9

[ Voor 3% gewijzigd door novalite op 25-10-2014 12:42 ]

Mijn speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 629817

Topicstarter
Het probleem is al verholpen toch bedankt voor de reacties :) stekkertje vervangen nu werkt die weer. denk een breukje erin gekomen.
Pagina: 1