Ik zag net op Twitter een Tweet van Engadget voorbij komen over dat Microsoft de Nokia-naam laat vallen. Nu is dat niet zo heel spannend en zo'n beetje overal te lezen. Heb er op m'n werk vanmiddag ook een artikel over geschreven. Maar op die Tweet is gereageerd door een (volgens mij?) nieuwe account met daarin dit plaatje:

Staat bij dat het de Lumia 1030 is met een 5,2 inch scherm, QHD-scherm en een 45-megapixelcamera. Het plaatje ziet er volgens mij wel overtuigend uit, maar zou dit echt zijn? Het design ziet er wel echt gaaf uit!
Leuke opvolger van m'n Lumia 920 mocht dit toestel echt zijn
Hier de Tweet.
Edit: ik moest net denken aan het plaatje van de Windows 10-familie en de Windows Phone-interface die daar te zien is komt erg overeen met die van het plaatje. Zegt natuurlijk niks aangezien je zoiets wel na kunt maken, maar toch

Staat bij dat het de Lumia 1030 is met een 5,2 inch scherm, QHD-scherm en een 45-megapixelcamera. Het plaatje ziet er volgens mij wel overtuigend uit, maar zou dit echt zijn? Het design ziet er wel echt gaaf uit!
Hier de Tweet.
Edit: ik moest net denken aan het plaatje van de Windows 10-familie en de Windows Phone-interface die daar te zien is komt erg overeen met die van het plaatje. Zegt natuurlijk niks aangezien je zoiets wel na kunt maken, maar toch
[ Voor 17% gewijzigd door SomerenV op 25-10-2014 02:15 ]