Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:24

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Ik zag net op Twitter een Tweet van Engadget voorbij komen over dat Microsoft de Nokia-naam laat vallen. Nu is dat niet zo heel spannend en zo'n beetje overal te lezen. Heb er op m'n werk vanmiddag ook een artikel over geschreven. Maar op die Tweet is gereageerd door een (volgens mij?) nieuwe account met daarin dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B0v4DMxCYAAuBAO.jpg

Staat bij dat het de Lumia 1030 is met een 5,2 inch scherm, QHD-scherm en een 45-megapixelcamera. Het plaatje ziet er volgens mij wel overtuigend uit, maar zou dit echt zijn? Het design ziet er wel echt gaaf uit! _/-\o_ Leuke opvolger van m'n Lumia 920 mocht dit toestel echt zijn :9

Hier de Tweet.

Edit: ik moest net denken aan het plaatje van de Windows 10-familie en de Windows Phone-interface die daar te zien is komt erg overeen met die van het plaatje. Zegt natuurlijk niks aangezien je zoiets wel na kunt maken, maar toch :)

[ Voor 17% gewijzigd door SomerenV op 25-10-2014 02:15 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-11 10:52
Nice dunne bezels, alleen jammer van die giga hoge resolutie. Een 1080p scherm zou ruim voldoende moeten zijn.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02:24

SomerenV

It's something!

Topicstarter
badluckboy schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:16:
Nice dunne bezels, alleen jammer van die giga hoge resolutie. Een 1080p scherm zou ruim voldoende moeten zijn.
Ja, ik vind 2560x1440 ook wat overkill. Ben eigenlijk al tevreden met het 720p-scherm van m'n 920 :) Die bezels zijn wel erg nice inderdaad. Ben nu wat rond aan het neuzen maar er is eigenlijk alleen deze Tweet te vinden rondom de 1030. Wel lijkt de bovenkant overeen te komen met het plaatje dat Microsoft vandaag vrijgegeven heeft bij het bekendmaken van het laten vallen van de Nokia-naam.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Verwijderd

Dat toestel ziet er heel mooi en strak uit.
En 1440p is beter dan 1080.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Verwijderd schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 02:43:
Dat toestel ziet er heel mooi en strak uit.
En 1440p is beter dan 1080.
Beter op papier, het blijven vooral nadelen op zo'n klein scherm, die resolutie is meer voor wen tablet geschikt.

1080p is ruim voldoende.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:16
Elke pixel die wordt toegevoegd kost meer rekenkracht en dus meer energie. Als je dan het verschil nauwelijks ziet tussen 1080p en 1440p vind ik het een beetje overbodig en eigenlijk een achteruitgang. Geef mij maar gewoon een 1080p scherm op dat formaat, want dan kan ik nog steeds full hd films kijken en heb ik een redelijke accuduur.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:34
Het is ook nooit goed he. Dan is de reso te laag, dan weer te hoog. Voor mij zou 1440p geen dealbreaker zijn.

Ik ben erg benieuwd, maar voor mij ziet het plaatje er niet overtuigend uit. Het OS in het plaatje is alvast geen Windows Phone 8, Windows 10 zou kunnen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:24
Ramon schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:43:
Voor mij zou 1440p geen dealbreaker zijn.
Nee, maar de korte batterijduur erdoor wel.

Hij ziet er inderdaad mooi uit.. misschien wordt dit de telefoon die ik zocht. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Icekiller2k6 op 25-10-2014 09:45 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Ramon
Icekiller2k6 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:45:
[...]

Nee, maar de korte batterijduur erdoor wel.
Bedankt dat je mij even vertelt wat ik belangrijk moet vinden in een telefoon :z

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:16
Ramon schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 09:43:
Het is ook nooit goed he. Dan is de reso te laag, dan weer te hoog. Voor mij zou 1440p geen dealbreaker zijn. [...]
Dat is dan ook de reden dat er meerdere modellen zijn. Zelf vind ik 1080p meer dan genoeg en wil ik minstens 3 dagen met een telefoon kunnen. Mocht er een 1440p toestel komen die de 3 dagen ook haalt, dan zeg ik er zeker geen nee tegen ^^

Vind het zelf overigens ook nog niet super overtuigend. Het homescreen voelt gewoon niet echt aan als Windows Phone, maar wie weet. MS is toch al bezig met vanalles weer om te gooien, dus kan dit er ook nog wel bij. We gaan het wel zien in het komende jaar.

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Als er phones uitkomen onder Microsoft en niet onder Nokia, zou ik persoonlijk kiezen voor 640, 740, etc.

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:27
Vet! De 1020 wilde ik al graag hebben, maar vond enkel de camera geen €350 waard om te upgraden van mijn 920. Ben benieuwd naar wat ze uiteindelijk van de 1030 maken.

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Het lijkt mij op zeker fake.
Windows 10 is nog lang niet gereed en tevens is het twitter-account nu ook suspended.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Plaatje is duidelijk fake, Windows 10 is nog lang niet uit en het Twitter-account is suspended. Zo nep als nep kan zijn.

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Nep of niet. Ik vind het design er echt heel gaaf uitzien! En dan bedoel ik de Windows 10 (phone) interface. Ik hoop er overeenkomsten zullen zijn met dit design. Echt prachtig!

• Ramon
RoD schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:39:
Plaatje is duidelijk fake, Windows 10 is nog lang niet uit en het Twitter-account is suspended. Zo nep als nep kan zijn.
geenstijl schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:29:
Het lijkt mij op zeker fake.
Windows 10 is nog lang niet gereed en tevens is het twitter-account nu ook suspended.
Dat Windows 10 nog niet uit is heeft MS er eerder ook niet van weerhouden om toch plaatjes ervan te tonen. Zie de afbeelding in de TS:

Afbeeldingslocatie: http://n3cdn.co.uk/wp-content/uploads/2014/10/windows-10-product-family.png
Het lijkt best overeen te komen nog ook.

Dat het Twitter-account suspended is kan zowel betekenen dat dit een heel serieuze leak is, als dat het een fake is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er worden geen Twitter-accounts gesuspend voor lekken. Zie bijvoorbeeld @evleaks ;) Verder is het gewoon een slechte photoshop van wat moet lijken op een marketingplaatje. Dit soort plaatjes worden tevens pas gemaakt als het apparaat al bijna uitkomt. Dat is hier nog lang niet het geval.
Pagina: 1