Toon posts:

Ashosting forum dicht, waar nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ashosting heeft zijn forum gesloten omwille van vervelende individuen of iets dergelijks

maar aangezien dat ze daar niet al te snel zijn qua feedback over problemen :D vroeg ik me af waar der nu gezeurd werd.

ik vraag dit hier aangezien ik weet dat er veel zijn die daar hosten die hier op GoT rondlopen

Verwijderd

valt volgens mi jwel mee hoeveel dat er zijn, maar ik zou gaan zeuren tegen helpdesk@ ofzo :)

als ze slechte feedback hebben heeeel snel verhuizen dan :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05
Hou gewoon op met zeuren man... de wereld is al rot genoeg.

En ik begrijp je vraag of probleem niet... Hebben die gasten bij ashosting geen telefoon ofzo? Als jij een probleem hebt dan bel je ze toch gewoon.

En zoals Kertje aangaf... als je niet tevreden bent dan verhuist je.

Verwijderd

Topicstarter
mja wat ik dus bedoel is dat ik liever eerst eens ga kijken wat de anderen voor hebben voor ik als een kip zonder kop de helopdesk ga lopen opbellen, ik zeg niet dat ik ontevreden ben, maar soms gaat er wel eens niet mis, of wil ik iets specifieks weten over een raarheid op een van de servers, anders kan ik wel een 24/7 telefoonlijn aanleggen naar daar. daarom dat ik even vraag aan de mensen die hier rondlopen EN bij ashosting hosten of ze misschien ergens anders een forum is waar er nu geconverseerd wordt

Verwijderd

Ik geloof dat Sjaak (baas van ashosting) niet zo goed tegen kritiek kan. En daarom het forum heeft dicht gedaan. Ik heb de laaste weken op dat forum wel gezien dat er nogal wat fout ging, en helemaal de laatste 2 weken.
Ik vind het heel flauw van hem dat hij het forum heeft dicht gedaan. Ik vond het een leuke/leezame gelegenheid om met andere ashosting gebruikers van gedachten(klachten) te wisselen.

Ik hoop hij het binnenkort weer open doet!!

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 16:11

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ja ik baal er ook van, bestempel z'n hostingpraktijken inmiddels met aarshosting of aarslosting :) . Ben hier zeker weg binnen niet al te korte tijd, de kwaliteit gaat hard achteruit :( .

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 11:53
ik heb daar voor een band ook een site opgezet, nadat AShosting een aantal malen gehackt was hebben ze een nieuwe account bij een andere hosting genomen en de domeinnaam daarheen laten verhuizen.

nu vroeg ik Sjaak hoe ik nog (via http) bij de oude site kwam (http://server/~user oid) beel k niet te kunnen, ik zeg nou stort dan het resterende geld maar terug aan de eigenaar (vader van een van de bandleden) nou dat kon dan niet, nu zitten we dus met een account die wel geld kost maar waar je niks mee kan:

laatste reactie van mijn emailwisseling met Sjaak over de verhuizing en waarom dan etc was:

"Begrijpelijk. Ik hoop voor ze dat ze niet op korte termijn gehackt worden. Het is namelijk erg in..."

hacken erg in? ja dat is toch al 20 jaar zo?
net alsof je daar niks tegen kunt doen.

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 15:06 schreef Flakkerbei het volgende:
hacken erg in? ja dat is toch al 20 jaar zo?
net alsof je daar niks tegen kunt doen.
Geen enkele computer is volledig safe, er zijn figuren die breken in als printerpoort maar dat zijn dan ook de echte. Voel je geeerd als je door een van deze meesters ger00t wordt :+

Als je gewoon zorgt dat services up-to-date zijn en je alles een beejte in de gaten houd zodat de befaamde scripkiddies niet weten welke exploit ze op jouw moeten gebruiken zit je redelijk goed.

• lucasvanlierop
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 11:53
je hebt gelijk dichtspijkeren kan niet 100%

maar als alle users bij elkaars spullen en databases kunnen ben je toch niet echt lekker bezig denk ik dan.
Toen ik dat meldde zeiden ze ook nog vrolijk dat ik ongelijk had...mmz heb ze maar ff wat klantgegevens uit mysql dbase gemaild...toen geloofden ze me wel...

WinXP@P4-2,4 GHz+ Zalman 7000 cooler | ASUS P4PE | 1024MB DDR-RAM | 40 GB + 120 GB Seagate HD's | 2x Samsung 172T@Matrox G550+SiS 8 Mb PCI | RME Multiface

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 17:20 schreef Flakkerbei het volgende:
je hebt gelijk dichtspijkeren kan niet 100%

maar als alle users bij elkaars spullen en databases kunnen ben je toch niet echt lekker bezig denk ik dan.
Toen ik dat meldde zeiden ze ook nog vrolijk dat ik ongelijk had...mmz heb ze maar ff wat klantgegevens uit mysql dbase gemaild...toen geloofden ze me wel...
En belangrijker nog: is het nu verholpen?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

AsHosting was in het begin wel goed en flexibel.. Nu zou ik dr ver vandaan blijven.. Ze zijn volgens mij kompleet de weg kwijt daar.

Verwijderd

Ach ja een CyberComm host is dat. Heel erg rottig want die zijn vaak down...... Ach dat heb je als je de goedkoopste wilt zijn ten koste wat het kost :)

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 14:43 schreef NewAgePerformance het volgende:
Ach ja een CyberComm host is dat. Heel erg rottig want die zijn vaak down...... Ach dat heb je als je de goedkoopste wilt zijn ten koste wat het kost :)
Ben ik niet met je eens. Cybercomm is gewoon goed. Ik heb twee bakken bij Grafix in de kast bij Level3 en drie bakken bij Cybercomm. Cybercomm mag dan af en toe, al dan niet door eigen fout, down zijn, Level3 is echt waardeloos.

Ik krijg elke avond/nacht smsjes dat me server niet te bereiken is, bovendien is de gemiddelde ping over een hele dag gemeten ongeveer 56 ms. Als ik een traceroute doe, dan kom ik over weet ik het hoeveel routers, terwijl als ik een traceroute doe naar Cybercomm, ik maar over twee routers tot de AMS-IX ga.

Cybercomm is hoe dan ook een goede provider. En dat ze soms de pech hebben dat er dingen gebeuren waar zij niks aan kunnen doen, daar kun je ze niet op afrekenen.

Verwijderd

Op geen ruzie te veroorzaken zal ik je niet al te erg het geinige gegeven dat CyberComm over 1 jaar meer dan 5 1/4 uur down is geweest.

De laatste was met een verkeerd geconfigde Gigabit Interface (welke een klant wel wist op te lossen genaamd peter) Daarvoor een DDOS attack van een half uur. Waren toen moeilijk tot niet te bereiken. En daarvoor het klapstuk de STM-1 naar de amsix viel uit. Meer dan 2.5 uur DOWN! En daarna ging alles over de geknepen UU-NET link 34 Mbps terwijl er 60 doorheen moest. En dat voor nog eens een uur. En na pas 10 uur was de STM-1 weer up.

Uit de mailinglist gaf cybercomm Colt Telecom de schuld. De bewakers van InterXion zeggen dat er niemand binnen was geweest op de tijdstip van het down gaan en 4 uur daarvoor en 1 uur daarna ook niet. Dus ze liegen ook nog eens.

Zo zijn er nog wel wat meer downtijdjes van CyberComm op te noemen. Zoals foute screw ups van de niet begaafde systeem/netwerk freaks daaro.

Nee jongen jij zit daar goed fout. Vooral omdat als jij een grote klant voor jezelf binnenbrengt je die zeker te weten kwijt raakt aan CyberComm want de baas daaro is nog eens dikke rooie naaibal ook.

Succes.

Moet ik even toevoegen dat Level3 bij lange tijd niet die 5 1/4 uur haalt en zo ken ik nog meer providers die dat niet halen. Nee WideXS zelfs niet! En als ik van mensen hoor die daar bandwidth afnemen bij Level3 is dat toch echt de stabielste partij in vergelijking tot de andere uplinks die daar vast aan de router zitten.

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op zaterdag 07 juli 2001 17:35 schreef NewAgePerformance het volgende:
Op geen ruzie te veroorzaken zal ik je niet al te erg het geinige gegeven dat CyberComm over 1 jaar meer dan 5 1/4 uur down is geweest.

De laatste was met een verkeerd geconfigde Gigabit Interface (welke een klant wel wist op te lossen genaamd peter) Daarvoor een DDOS attack van een half uur. Waren toen moeilijk tot niet te bereiken. En daarvoor het klapstuk de STM-1 naar de amsix viel uit. Meer dan 2.5 uur DOWN! En daarna ging alles over de geknepen UU-NET link 34 Mbps terwijl er 60 doorheen moest. En dat voor nog eens een uur. En na pas 10 uur was de STM-1 weer up.

Uit de mailinglist gaf cybercomm Colt Telecom de schuld. De bewakers van InterXion zeggen dat er niemand binnen was geweest op de tijdstip van het down gaan en 4 uur daarvoor en 1 uur daarna ook niet. Dus ze liegen ook nog eens.

Zo zijn er nog wel wat meer downtijdjes van CyberComm op te noemen. Zoals foute screw ups van de niet begaafde systeem/netwerk freaks daaro.

Nee jongen jij zit daar goed fout. Vooral omdat als jij een grote klant voor jezelf binnenbrengt je die zeker te weten kwijt raakt aan CyberComm want de baas daaro is nog eens dikke rooie naaibal ook.

Succes.

Moet ik even toevoegen dat Level3 bij lange tijd niet die 5 1/4 uur haalt en zo ken ik nog meer providers die dat niet halen. Nee WideXS zelfs niet! En als ik van mensen hoor die daar bandwidth afnemen bij Level3 is dat toch echt de stabielste partij in vergelijking tot de andere uplinks die daar vast aan de router zitten.
Er is er wel 1 die langer down is geweest....NXS namelijk.

Verwijderd

Uuuh zeker met die Amsix storing en ze hebben 1 keer storing gehad op hun main router :) Nah zekers niet dat NXS langer down is geweest dan CC. En de mensen van NXS zijn nog vriendelijk en weten waar ze over praten.
Pagina: 1